VARSEGOD STUMPAN, NU HAR DU NY DESIGN, HOPPAS DU GILLAR DEN! BARA ATT HÖRA AV DIG OM DET VART FEL ELLER NÅGOT OSV..

klar med saras design, och jag heter alice forslund, och min blogg heter www.aaliceforslund.blogg.se & sara vela att jag skulle göra en design åt henne, så har gjort denna! hon vela ha något bara, så.. haha, här har ni något. vet inte vad vi ska kalla det? en blogg iallafall.
varsegod sara, älskar dig stumpis!

Sexualkunskapsprov.

Har nyss haft sexualkunskaps prov, hoppas på ett G iaf. Skrev två A4papper ( båda sidorna ) så mina fingrar är helt sluut!
Min mage kurrar som in i helvete också så nu ska det bli gott med julbord!
Upptaderar på lunchrasten, puss! :*

-

orkar inte blogga idag, sorry
imorgon lovar jag !

snabbiiis

Hej,
jag ska fixa lite saker, så upptaderar ikväll
Måste plugga, städa & duscha nu, +att jag glömde laddaren på skolan till datorn så jag måste byta dator.
Men hörs, PUSS

♥ punkt 3 – Mina syskon.

Jag har en lillasyster. Hon heter Moa Jonsson. Världens bästa syster!
Jag älskar henne mest av allt, när jag var 4 år föddes hon, och jag har stått ut med henne i 10 år, mycket mer ska det bli!
Visst, vi bråkar jätte mycket, men det blir mindre & mindre ju äldre vi blir.
Ibland skulle jag bara vilja slå till henne, men sånt kan jag känna för alla. Men vill bara säga att hon är världens bästa, skulle inte kunna leva utan henne, hon som gör mina dagar hemma.
Jag älskar dig Moa!

Albin & Robin

Hej :)
Dålig ni är, igår sjönk statiskien med 8 läsare ????? Asså har haft högre & högre, blir ju ledsen!
Men sitter i soffan med mina puddingar Albin & Robin, fett niceeeee.
Vet inte vad jag har efter rasten, men hungrig är jag iaf! Haha, men har konfa fyra idag, så hinner inte göra nått mer än att gå på konfa & plugga idag, trist!
Aja Pontus sitter & smsar mig och klagar hur allt är för han nu, han fryser, är hungrig, har ont i tummen och ja jag vet fan inte allt.. SYND OM HONOM
Upptaderar mer sen, lovar jag !
Puss
Asså jag dör, ser ut som Robins fingrer är påväg upp i Albins näsa, hahha snyggingar !!

don't give up on me baby

Hej :)
Lite dålig upptadering, men men.
Varit med Alva, vi träffade Jonas sen åkte vi runt lite på bussssen :)
Haha men aja, imorgon är det konfa så då ska vi kolla på nå jävla julspel, jag & Emma ska vara kvar efterskolan FRIVILLIGT, får IG i matte om jag inte klarar matteprovet som är på fredag så jag måste verkligen plugga. Tar väl med mig lite smink & sånt till skolan så man inte ser allt förjävlig ut när man ska till konfan, man vet ju aldrig vilka man träffar ;)
Menmen, outfit för dagen.
mysig va?
hade helt vanliga byxor så dom skiter vi i.
Aja, har pluggat lite nu, men så jävla svårt när ÄCKEL facebook finns, kan fan inte kontrollera mig, är inne hela tiden..
Aja nu ska jag sova.
PUSS

.

Dagens outfit kommer ikväll.
Hinner inte upptadera, ska sminka mig, sen ska jag åka & kolla på lucian sen blire Jonas.
Hörs

idag

Humör - Bra faktiskt!
Outfit - Jeanstights, svart linne och mammas fuula rosa sköna tröja!
Frisyr - Utsläppt & ofixatt!
Smink - Inget, ska sminka mig när jag kommer hem :)
Plus - Vara med Alva
Minus -  Att jag har fått en skitstor finne
Planer - Va med bästavän & skratta & ha kul!
Längtan - Jullov!
Saknad - Wilma!
Ser fram emot - Jullov!
Dagens låt - The script - for the first time
Önskan - Att jag hittade typ 500kr!
Ska börja göra den här listan varje dag! :)

Tog den från Emmas blogg.
Nu har jag iallafall teknik, kan inte blogga mer, slutar tre & då ska jag vara med Alva.  Ska skicka in arbetet idag så måste jobba!
Puss!
Och den här bjuder jag på bara för jag saknar min Wilma!

♥ PUNKT 2 – MIN FÖRSTA KÄRLEK.

Jag vet inte riktigt vem jag ska ta, men när jag gick i femman vart jag kär för första gången, och det var faktiskt i Dennis Gustafsson! Han och jag var tillsammans och Alva var tillsammans med Anton, haha , men om jag gemför med Jonte var jag inte kär, visste nog inte ens va kärlek var då.
Så Jonte är nog min första kärlek. Han och jag blev tillsammans 7/1-2010. Och herregud, kunde inte sluta tänka på honom, han var i mina tankar varje dag, hela tiden, kunde inte släppa honom, han var den perfektaste killen jag visste, snäll , fin , omtänksam och ja, helt enkelt en av dom bästa jag visste! Det tog slut mellan oss nån vecka innan sommarlovet, och jag grina och grina, fyfan vad jag mådde dåligt. Och det tog slut på sms också, jag satt på bussen när han gjorde slut med mig, när jag kom till skolan hade jag spanska som första lektion, men kommer ihåg att jag satt på toan och grina. Vi bråkade mycket, och om jag skulle kunna gå tillbaka i tiden skulle jag ändra på allt mitt tjafs med honom, vem vet, det kanske fortfarande hade varit han & jag då?
Klart jag saknar honom ibland, klart det fortfarande kan komma lite tårar när jag lyssnar på deppmusik och tänker på honom, det vet mina närmaste vänner om, men är endå glad för allt som har hänt, har lärt mig att gå vidare och att det faktiskt är okej att gråta för att förlorat nån man älskat av hela sitt hjärta. jag är glad över den jag är, men kan fortfarande tänka, jag ska bli nått stort, eller fint, skaffa nån skitbra kille, jag vill se honom avundsjuk och be mig ta tillbaka honom, i vissa stunder tänker jag, skulle jag ta tillbaka honom då? nej, de skulle jag inte. Han har gjort illa mig nog, det räcker som det är.
Men jag älskade honom mest av allt, vi va tillsammans i 5 månader och 3 veckor ungefär, en av dom bästa tiderna i mitt liv, och det vet han också tror jag!
det här skrev jag efter en vecka typ, ångrar att jag skrev allt det här för det verkar väldigt oseriöst, men jag var redan då dökär!
Aja, jag är glad att tiden går vidare, jag har förändrats mycket sen dess, och är väldigt glad över vem jag blivit!
( inlägget är taget från min privatblogg )

I wish everything was like before

Hej :)
Sitter i soffan med Emma, Felicia & Linn. Haha och Maja sitter på golvet! :)
Jag ska vara med Alva idag, ska försöka tvinga med henne på lucian som är idag, kommer nog inte lyckas. ;)
Haha, men slutar tre tror dock att Alva slutar halv fyra but that's the way it is. ;)
Aja nu ska jag äta en mandarin sen kolla på lite bloggar, NO:n börjar 09:50 så har inte så mycket tid kvar.
Hörs!

outfits & så

Hej :)
Sitter hos Alva nu, åt lasagne här också, var skitgott!
Vi har typ bara suttit vid datorn & kollat på paradise hotel, ska ta niobussen hem & då ska jag plugga, sexualkunskapsprov på torsdag, hehe :)
Men gårdagens outfit :
byxor : veromoda
tröja : stadium
maten, åh <33333333333333333333333333333
aja, dagens outfit
linne - ginatricot
kofta - stadium
byxor - veromoda

-

Hej :)
slutar om fem minuter , tänkte bara en liten upptade ;)
Aja blir ju mer när jag kommer hem.
puss!

♥ punkt 1 - Presentation av mig själv

Jo, tänkte berätta lite om mig själv också då.
Jag heter Sara Jonsson, är 14 år & bor i sandviken med min familj som består av min Mamma, Pappa & min syster Moa. Moa är 10 år, vi bråkar ofta, men det gör väl syskon ? :)
Jag har gått igenom ganska mycket, både bra & dåliga saker. Jag har en bästavän, hon heter Alva Hörnfeldt. Hon är mitt liv & mitt allt! Hon hjälper mig igenom både gott & ont och är världens bästa! Har vart riktigt kär 1 gång, men jag är glad över att tiden går vidare, är glad för den jag är idag!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, dom flesta vet ju ganska mycket om mig, men jag är kort & älskar livet, kan va hur glad som helst vissa stunder, annars kan jag va hur sur som helst, kan variera väldigt mycket, men försöker oftast vara glad!
Aja, ni får gärna fråga om det är nå mer ni undrar. :)
och denna bild bjuder jag på!
en viktig sak om mig själv , bjuder ofta på mig själv!

sommar med älskling

Hej :)
Ursäkta att jag inte har upptaderat tidigare, men internettet har inte funkat på skolan så har inte kunnat, men nu funkar det :)
Men jag har nyss haft spanskatest, omedvetet.  Kommer börja på TES eller vad det heter nästa termin, fattar ingenting av spanskan!
Haha, men ska klippa mig idag, bara mina slitna toppar så mitt hår kommer bli kooort!
Men upptaderar nog på lunchrasten om jag hinner, har svenska redovisning efter lunch så tror jag måste träna till den.
Men aja, upptadering sker iaf när jag kommer hem, både gårdagens outfit och dagens och så :)
HÖRS! :)
I somras med älskling, vi va på hennes balkong, käka glass , åt massa bullar (.....) och bara njöt av livet, älskar dig Alva, vill spendera hela mitt liv med dig gumman!

RSS 2.0