2010-09-30 | 11:43:14

FELKÖÖÖKA BABY (L)

HEJ :)
har lunch om en kvart & jag är såååååå himla hungrig, orkar fan int ens blogga nå mer :D
haha men jag ska väl jobba nu sååå vi hörs puSSSS
2010-09-29 | 22:19:44

Ska bli bättre på att blogga , jag lovar

Men nu ska jag lägga mig och läsa, har världens hicka .. Upptadering sker imorgon, puss!
2010-09-29 | 09:48:15

PUSH PUSH BABY

HEJ :)
jag har inte blogga på ett tag, men ska berätta om min dag igår.
va först i skolan, segt som fan!
åkte sen hem, gick med eddie sen åkte jag ner till stan för att träffa mamma och fixa ett kort, men självklart äre stängt.. men jag åkte hem med mamma , pluggade lite matte sen käkade jag pizza :)
det av konfamöta med föräldrar så åkte senare till kyrkan. vi ska åka till nått place och bussen går fyra från resecentrum så de blir väl att åka hem direkt efter skolan på fredag.. hehe .
men jag va med alva efter konfan , vi gick och träffa rebecka, simon, mini, joseph, linus, emil, brun & några till , kommer inte ihåg vilka det va :)
men sen skulle alva åka med åttabussen hem så då träffa jag rebecka igen och följde henne till bussen :)
men idag får vi väl se vad som händer, ska klippa håret iaf..
börjar om tio minuter och jag är skithungrig!
PUSS
2010-09-28 | 22:48:34

sova

hej :), ursäkta att jag inte har upptadera, men jag göre imorgon eller nått för jag ska sova nu. måtteprov imorgon, yes.... Men puss och godnatt.
2010-09-28 | 10:08:38

thihi

tjena :)
sitter & jobbar no nu, om olja. det suger!
men det blir en väldig snabbis eftersom jag har lektion, skriver sen på lunchrasten!
pusshej!
my angel
2010-09-27 | 19:10:09

why can't you understand how much i need you?

tjena!
vart med alva idag, vi typ träffa lite folk, sen drog vi till donken , jag åt glass och sen stack vi till jonas.. han va väldigt bitter! sen stack jag ut och träffa rebecka & joseph. sen träffa jag matthias & sebbe så då va jag med dom ett tag sen drog jag hem.
jag käkade nyss makorner och köttbullar, de va gott de :)
men nu ska jag plugga, ska ha läslogg på fredag, matteprov på onsdag och nå sosak på onsdag, mycket nu..
men kanske lägger in lite ikväll också.
puss :*
2010-09-27 | 11:06:44

i love you baby

felicia
jag har inte sakt nått, jag lovar.
jag älskar dig & vi måste prata på lunchrasten, okej?
jag ska döda den jäveln som säger nått.
älskar dig vännen
2010-09-27 | 08:14:51

snabbis

HEJ :)
jag börjar om någraminuter så hinner inte upptadera för jag ska äta min yohurt :D
hah upptaderar på nästa rast!
pusshej 
2010-09-26 | 21:06:16

PLUGG SUGER !

Hej :)
måste säga tack till " den jag vet vem de är " som skrev att jag va söt, om de är den jag tror du är så ska inte du säga så mycket ! ;)
men jag tänkte berätta lite kort om min gårdag! :)
åkte till maxi med wilma ,köpte lite godis sen åkte vi till olivia. var meningen att vi skulle kolla på film ,men vi satt & åt godis och snackade lite. va faktiskt jätte skönt att prata ut och skratta men dom man verkligen älskar !
men jag skulle igentligen sovit hos olivia men hon skulle upp och jobba så jag orkade inte :D
haha men när jag vaknade idag tog jag det lite lungt , plockade ur diskmaskingen, plugga lite sen stack jag som sakt och fiska.. fick inge fisk, de va ju lite tråkigt.. men vi hade kul endåvi! :)
alva kom efter en stund haha och gud vad jag älskar dig min brud. cyklade på moas cykel med värsta kläderna , gummistövlar och fiskespö hem till alva, haha va sjuktsnygg!
men jag och alva hade hur kul som helst, min tuttklämmare :*
vi träffade olivia en stund också :)
men nu måste jag plugga vidare, min morgondag ska tillbringas med alva igen, min älskade bästavän! , vi ska hem till jonas då, så ni kan ju smsa om ni vill träffa oss! :D
haha men aja bloggar imorgon i skolan, puss & godnatt :)
& ni får en supersöt bild på mig & lööke, saknar henne! :(
2010-09-26 | 12:43:48

FISKE NÄSTA....

så bloggning blire när jag kommer hem!

FISKEOUTFIT



cooling må jag säga
2010-09-26 | 12:43:48

FISKE NÄSTA....

så bloggning blire när jag kommer hem!

FISKEOUTFIT



cooling må jag säga
2010-09-25 | 23:52:34

hate that I love soooooooooooo

Hej :)
vill bara säga tack till den anonyma som skrev att jag hade skrivit fint till lööken min,
men jag ska sova nu,berättar om min kvälll imorn !
GODNATT


PUSSS
2010-09-25 | 16:38:00

alla lär sig utav sina misstag utom jag

åker ner på stan för att träffa rebecka sen åker vi väl nånstans
smsa.

2010-09-25 | 13:18:04

nyvaken & bjudbilder!

Hej :)

har inte upptadera, ursäkta för det :)
men vakna typ kvart i tio, låg kvar i sängen ett bra tag, dåligt härligt !
men va äre för väder då ? deprimerande!

aja min dag ska tillbringas med alva, kanske alex & jimmy(?) också :)
haha men jag ska laga nå mat nu, så får ni lite bilder för jag lekte med webben lite ;d

haha




lite drogad när man är nyvaken, men säg nån som inte är de :o!
2010-09-24 | 21:50:15

TILL DIG FELICIA LÖÖKE

jag älskar dig, och vill skriva några ord till dig

felicia, jag ska bekänna en sak för dig. när du skulle byta tillbaks till montessori blev jag lite spend för jag trodde hela klassen skulle förändras då,
men jag är så glad för du bytte tillbaka, allt är så himla mycket bättre & roligare! du berättar en hel del för mig, och jag för dig, vi delar ganska mycket tillsamans, jag skrattar & leeer med dig, du gör mig glad.
du är en sol för mig, du värmer & lyser upp. man hör alltid när du är i närheten, du skriker och pratar högt och känner alla. du gör väldigt många glad det är inte bara mig men mest mig!
allt som hänt på sistonde, jag vill bara slå till du vet vem..
men du vill att jag inte ska göra nått då äre klart jag inte gör nått. men inte en människa som den är värd dig, du är inte värd nån för det finns ingen som är tillräckligt bra nog för dig.
du är min ängel felicia & jag älskar dig jättemycket, visst det är många som ställer upp men jag vet att du är en av dom skulle ställa upp mest.
om det är nått så kom till mig, du vet att du kan lita på mig, det är som du sa tidigare idag, om jag skulle berätta allt som du berättat till mig, liksom hur skulle de bli då? .. haha!

men vi är inte så himla ofta, det är synd. men alla timmar i skolan är underbara för jag får vara med världens bästa felicia, du är guld värd & jag är så himla glad över att få ha dig vid min sida.
vi har igentligen inte kännt varandra så länge men för mig känns de som hela livet, jag vill aldrig förlora dig hjärtat, vet inte vad jag tar mig till då!

du ska veta att jag menade varenda ord jag skrev också, jag är skitdålig på sånt här men jag vill att du ska förstå att jag älskar dig & vill aldrig förlora dig gumman! ♥

2010-09-24 | 14:57:25

en nyduschad b-rud ;)

HEJ :)

jag vill säga förlåååååt :(, lovade många att jag skulle springa 1 mil men det blev bara 8,3 km :( haha ..
asså jag skulle gått ett till varv om man inte fick sluta.. haha
jag & max va ju ganska seg.
men efter så åkte vi till söderskolan, va där ett tag sen gick jag in på pizzerian och åt min sallad :)

mennn ni får en bild på dagens outfit, jag är irreterad så orkar inte blogga!

2010-09-23 | 21:48:54

GODNATT, HÖRS IMORN!

kom till mig, säg att du älskar mig..

2010-09-23 | 20:42:25

springa en mil ?

Hej :)
Imorn äre skoljoggen, taggar som tusan! ;)

Jag och felicia ska springa en mil för vi ska göra klassikern, lite kungar ? ;)
haha kommer aldrig orka menmen, får väl gå då :o
men jag håller på att städa & ska snart hoppa in i duschen, måste plugga & byta sängkläder också, mycket som ska göras..

aja, här är en dålig bild på dagen outfit :)

haha lite tjock .. :o
men här är även två bilder när sebbo min bög spelar bowling ;)

2010-09-23 | 15:18:32

lite bilder på mig och flöööke :)

Hej :)
skulle igentligen fiskat idag men orkade inte så ska snart åka och träffa olivia sen ska vi käka på donken :)
aja nu ska jag ladda upp lite bilder jag och felicia knäppte i skolan :)
älskar den här bilden min lilla gris!
mer bilder får ni ikväll, ska fixa mig nu :)
2010-09-23 | 09:41:38

i don't know what to say

Hej, sitter i skolan, äter ett äpple :)
ahah jag typ har tråkigt :)
men efter skolan ska jag fiska , sen ska jag va med alva har jag bestämt, hoppas hon kan idag haha !
men jag vet inte vad ja ska skriva ska sluta blogga på riktigt :o
haha men skriver mer sen pusss
2010-09-22 | 19:28:42

sebbe är min bög <3

hej :)
sittttttter här med sebbe, vi ska ut nu så upptaderar sen, puss ! :)
2010-09-22 | 14:10:33

onödigt :)

slutar om en timme, lucky meee :)
ska hem och gå med edddie men sen ska jag va med sebbe 
NU BÖRJAR JAG HEJDÅ
2010-09-22 | 10:58:10

hungrig som in i helvete!

Hej, jag har världens träningsverk.
jag är skithungrig  och det blir världensäckligaste mat, ska hem och äta 4000 toastar & jag driver inte helller!
haha har ett so-pass kvar sen äre lunch, hehhehehheheheheh.
typ jag har damp nu för jag vet inte vad jag ska göra hehe men jag ska typ va med sebbe ikväll :), hehe men jag hungrar ihjäl nuuuuu !
men jag upptaderar sen när jag har ätit mina 3u84728 tusen toastar, hahah slutar tio över tre jag kommer dööööö
HEJDÅÅ
2010-09-21 | 18:32:13

felicia lööke, imorn fåru stryk :*

FELICIA JB ÄR VISSTE EN KILLLE ?  dessutom min kille :*

haha men jag ska till jernvallen för att träffa sebbe nu, ring & smsaaaa!
upptaderar kanske när jag kommer hem.

puss /s
2010-09-21 | 14:01:26

HÖR AV ER OM NI VILL TRÄFFAS!

BILDER IGEN, HAHA VI HAR LITE KUUUUUUUUUL
men jag slutar tio över tre, ska träffa lite folk efter skolan men smsa om nån vill träffas! :)
2010-09-21 | 11:00:52

bjudbilder !

hej, börjar om några minuter , kollade på en film som sög.
men jag måste dra nu för jag ska va på andra sidan :)
men aja här får ni lite bjudbilder! :)
2010-09-21 | 09:55:19

skola

Hej :)
har nyss haft gympa, styrka & det var hur jobbigt som helst!
nu har jag no så jag skriver nästa rast,
pUSS
2010-09-20 | 22:08:41

varför gör du så här?

min statisk bara ökar och ökar, fortsätt så

men inge riktigt bloggande idag förlåt..
ska sova nu, dålig dag.
puss
2010-09-20 | 16:06:12

so crazy in this thing we call love

Hej :)
sitter hemma hos nån rebecka känner för jag skulle träffa lilla rebecka. är även med madde ;)
haha " hängt " på söder  i typ en och en halv timme också, sög ska jag säga! :)
men jag kan upptadera lite senare för vet inte ens om jag får sitta vid hans dator (a)
SMSA :)
2010-09-20 | 11:49:34

COOLAST I VÄRLDEN

heej ! :)

är med felicia, max, joel, mattias och robin nu, har nyss duschat och ska snart fixa mig.
vi börja halv nio och sluta elva typ,  asskönt!
ska va med felicia till typ tre sen ska jag va med madde! :)

vi ska till mammas jobb och hämta min mobil sen ska vi till söder & träffa lite folk :)

haha men nu ska jag fixa mig osv, kommer inte kunna blogga förrän ikväll, så håll ut. ;)

haha men här en bild på mig och mitt lilla " gäng " ;)
2010-09-19 | 20:46:10

SVAR PÅ : JUSTIN BIEBER ♥




Josefin = älskar mest av allt!

felicia = hah förstår inte ? vi tare imorn i skolan ?

och sen äre nån som håller på att fråga vad min bh-storlek är, eftersom du är så himla feg och vara anonym tänker jag inte svara på det, och tänker inte skriva ut det i bloggen heller.

2010-09-19 | 20:37:08

dance like it's the laste night of your life

hej :)
konfan sög, det va verkligen tråkigt, men det blir väl roligare sen.
aja va med alva sen, vi delade på en pizza. sen träffade vi masssa folk :)
haha sen åkte vi bil med typ patricias broscha eller va det var, skitkul :).
haha men sen åkte vi hem till alva en snabbis, sen åkte vi och träffa tommy & hampus. åkte hemsen, städa lite och så. sen när jag kom hem kom jag på att vi ska montessorigames på bj-arena så jag lära köpa en macka eftersom vi skulle ha lunch .. haha så åkte och handla med pappa.

nu har jag städat ,ska vara med madde imorn, saknat den människan så sjukt!

jag vill betyda lika mycket som den andra tjejen en gång gjorde för dig..


pizzapizza


aja förstår ni hur goda dom där är? fick en hel låda med sånna av farmor i födelsedagspresent, LYCKOMIG
2010-09-19 | 10:27:23

snabbis!

Hej :)

jag hinner inte skriva nått, ska vara i kyrkan tio i elva, ska träffa linn där sen ska vi på konfasak, så jag har brottom för jag måste fixa mig, men skriver när jag kommer hem igen!

pUSS
2010-09-18 | 21:27:44

JUSTIN BIEBER ♥

Hej alla söta bloggläsare! :)

Alva åkte hem med 9bussen, hon vela inte va med mig nåmer, snällt va?.. ;)

Imorgon är det konfasak i kyrkan, så ska väl gå på det, sen så ska jag va med dennis tror jag.. men nu blire film, tidig kväller så dagarna går fortare! :)
Och jag vill tipsa alla justin bieber älskare om en super härlig blogg som du kommer in på om du trycker här. love him!
Aja, önskar att jag inte vart så dum så jag fick gå ut med mina vännner, men aja, sånt är livet..
Här är några supersöta bilder på jb , har printa dom från musikvideor så dom är inte världensbästa, men han kanske är hur söt som helst!!! skulle dött för den här killen alltså!


2010-09-18 | 18:23:54

can't stop think about you

Hej :)

är med min älskade alva just nu, dennis & ante har nyss dragit hem, vi har kollat på film ,mysigt haha ;)

men jag & alva ska snart åka iväg och handla med mamma, lite godis och sånt för ikväll blir det en mysig filmkväll! :D

och två bilder på mig & bästavän!


tuttfian min
2010-09-18 | 13:21:26

never say never

HEJ :)

jag är med två töntar vid namn dennis & ante.  dennis slår mig nu för han är äcklig

vi ska ut nu upptaderar mer sen för nu är jag sur

puss
2010-09-17 | 23:25:23

godnatt alla bloggläsare, hörs imorgon!


och en jävla randompic!
2010-09-17 | 19:42:20

svar på frågor!

och svar till hannah - ja jag känner dom, det är min morfar! haha


hur många skrev grattis till dig på facebook när du fyllde år ? :D
  - haha ja, det va lite över två hundra st

Har du & sebbe nått på g? - om du menar söderström så nej, vi har ingenting ;)

vem är den äldsta du vart tillsamans med ? - 20

läser du nå bloggar? isf vilka ? - ja, jag läser http://ffeliciamaria.blogg.se , http://nelys.blogg.se , kändisbloggar, isabelles.nu , http://soetlittleb.blogg.se och några till, kommer inte på nå mer nu :)

vem är bäst, felicia lööke eller maja holm ? - man kan ju undra vem som har skrivit detta :o, måste nog säga att ingen av er är bäst! sara jonsson är bäst ;)

har du gjort din header? sjukt fin - nej felicia gjorde den, ja den är väldigt fin, bara att bilden på mig är skitful! men http://ffeliciamaria.blogg.se , där haru feas blogg som gjorde den!

vad heter du på bdb ?:) - ssaranna, fast är aldrig inne där nå mer :)

vad använder du för smink ?:) - foundation, puder, rouge och mascara. väldigt sällan ögonskugga :), kan lägga ut vad jag har mer sen :)

saknar du jonte ? -  nej, klart jag gjorde det i början, men de enda jag kan sakna ibland är det han och jag hade, men han saknar jag inte :)

har du onanerat ? är du oskuld ? vad har du för bh storlek ? vilken färg är dina nipples ? - sånt fjant svarar jag inte på :)

vilket är ditt favorit ämne i skolan ? - öh, jag hatar skolan, men hemkunskap måste jag säga!
vad heter din bästavän ? - alva hörnfeldt, hon kommer alltid va min allra bästavän
vem pratar du mest med när du mår dåligt ? - har nästan enklare att prata med killar än med tjejer, patrick, jonte eller alva. emma , linn , maja och felicia pratar jag ganska mkt med också.
vilken skola går du på ? - jag går på sandvikens montessoriskola :)

när ska vi täffas då ? :) <3 - ja mia min saknade unge, vi ska träffas när du kan! :)

hur känns det att va så liten? haha - är en vanlig människa fast jag är kort, så tror det inte skulle kännas speciellt annorlunda om jag skulle vart lite längre ;)

är du på g med någon? - ja , eller jag vet inte hur det är mellan oss :)

svarar mer senare om det kommer mer frågor, men nu har ni era svar!

och ni får ursäkta men länkarna blir veta, vet inte hur man undrar så ni får stå ut med det!

2010-09-17 | 17:01:31

frågestund!

Bilderna på vad jag fick får ni imorn, ska försöka få hit nån som vill kolla på film med mig ikväll nu, men det är frågestund nu!
fråga vad du vill, lovar att ge ett ärligt svar på nästan allt!
svar kommer ikväll :)

2010-09-17 | 16:00:58

you only make it harder

hej ! :)

skulle igentligen på bröllop, men eftersom ingenting av mina kläder som jag hade på mig dög så sket jag i det, antingen kunde man inte ha linne & tights för de var för " slampgt " eller så va man för uppklädd, sen har jag inga kläder så nu sket jag i det :)

jag ska snart sätta på mig rosa stövlarna för att ut och gå med eddie, sen ska jag va med sebbe :)

Men ni får bild på dagen outfit :)

& en cool bild.

dåligt gott va ? ;)


ni får lite bilder på vad jag fått när jag fyllt år sen också, men nu ska jag ut med pluppen medans det inte regnar! :)
PUSS :)

2010-09-17 | 11:39:53

here without you baby

Hej :)

Nu ska jag försöka börja blogga igen, och tack till felicia min lilla ängel som fixade min design !
Alla kan ju ta & kolla in hennes fina & underbara blogg här! :)
men nu ska jag gå på lunch sen är det idrott.
kom ihåg att kolla på min ängels blogg!