2010-05-31 | 18:14:41

Hej :) , nu sitter jag ute på gräsmattan...

Hej :) , nu sitter jag ute på gräsmattan med eddie och myser :), vi dunkar musik också ;) hehe men jag pluggar jag, och fett härligt det är i solen !:) men jag väntar på mat nu, blir nog att sitta ute och äta idag, sen ska jag plugga lite mer sen ska jag faktiskt ut och springa, fatta härligt i sånt här väder! + att jag behöver få bort några kg också :)men nu ska jag fortsätta plugga no, det segaste ämnet som finns! men man får väl stå ut, jag har inte brytt mig så himla mycket om betygen nu i 7an men till 8an ska jag börja plugga som in i helvete! aja ring gärna och stör !:) puss

2010-05-31 | 15:13:11

hej. :) är med maja, emma och linn nu. vi...

hej. :) är med maja, emma och linn nu. vi sitter hemma hos min morfar och pluggar men det blir inte så mycket pluggande gjort ;) . Nu ska jag, emma och maja försöka hitta på nått att göra för linn ska hem, ni får väl ta och smsa om ni vill träffas eller nått :) , nu ska vi dra vidare :) , pusshej !:)

2010-05-31 | 00:02:32

förlåt för att jag inte har bloggat, me...

förlåt för att jag inte har bloggat, men mår inge vidare. Har vart med bögdavid, daniel, emil, jocke, edvin, jesper och kalle idag , vi typ gjorde ingenting .men jag har beställt klännigen nu iaf. Nu ska jag sova iaf. Puss, jag älskar dig jonathane ferry..

2010-05-29 | 14:18:47

köpa eller inte ?

förlåt för dålig upptadering!

MEN SKA JAG KÖPA DEN HÄR KLÄNNINGEN ? HELT KÄR I DEN!

 
2010-05-28 | 11:37:11

Tja !:) nu sitter man på american pizza p...

Tja !:) nu sitter man på american pizza place med hela högstadiet, det är inte varje dag skolan bjuder på pizza haha :) , men nu ska vi tillbaka till skolan sen ska vi ha engelska sen slutar jag :) , då ska jag möta pappa på stan så ska jag köpa biljetter till furuvik :). men ska fortsätta dampa på linn och maja nu :) , pusshej! :)

2010-05-27 | 21:43:47

superstars ! :)

Hej :)
Dagen har spenderats med Jocke & Edvin.
Vi va på stan, sen cykla vi hem och käka mackor här, jag sminkade dom också ;)
Haha sen åkte vi till jespers fotbolls träning.
Edvin & Jocke vågade inte gå ner så jag kollade själv, men kollade mest på min kusin's träning.
Sen kom Tobbe, hehe tack för de min bästavän! :)

Nu har jag nyss duschat, målat naglarna och nu ska jag platta håret & noppra ögonbrynen.
Här får ni några bilder från idag :)

dagens outfit + ett par byxor ;)

hetiingar!


jag älskar dig mer än allt annat

utan dig är jag ingenting !

Puss
2010-05-27 | 19:18:19

jag önska jag va hon som du vill ha..

Hej! :)
Just nu sitter jag här, Edvin & Jocke stack nyss hem och jag håller på att kissa på mig så jag måste gå på toa nu!!
hehe jag skriver senare, och då ska jag också lägga in lite bilder från idag


Puss!
2010-05-26 | 20:20:47

massamassamassabilder!

Hej :)

Jag borde sitta & plugga istället för att sitta vid datorn. Men ska verkligen plugga sen. :)
Vart inge springa, men va ute & gick med Eddie två gånger istället, antar väl att de får duga.
Annars har jag följt med pappa & handla, suttit vid datorn och inte plugga nå alls!
Vi ska ha matteprov nästa vecka & jag fattar verkligen inte nånting, så ska be mamma gå igenom de jag inte fattar. Måste städa mitt rum också, så de är väl bäst att jag sätter igång redan nu ;)
Haha ,men har ju lovat lite bilder.
Men skriver inge mer ikväll, så skriver väl förmodligen imorgon, pusshej! :)



sara - linn - emma - maja - ÄLSKLINGAR




HAH jag asgarva, ser ut som jag ska äta upp emma :o


hihi, pusssss :)

snyggingen själv, ;)
haha men nu får de va nog!
Vi ses ;)

2010-05-26 | 15:46:02

Lite bilder :)

Tjena! :)
Har vart i skolan idag, dagen gick snabbt. Började med matte - spanska - svenska - lunch - slöjd - klassråd
Vi slutade tjugo i tre, men fick gå typ halvtre.
Moa & pappa kom nyss hem, pappa ska ut & springa, funderar om jag också ska ut eller om jag bara tar en långis med Eddie.
Nått av det blir det iaf! :D
Jag skriver med ikväll, nu ska ni få några bilder iaf! ;)
och det är med min mobilkamera, ska köpa en ny kamera sen, och jag ser mobbad ut på varjebild jag är me på, men mer bilder kommer lite senare, nu ska jag börja plugga lite. :)







2010-05-25 | 21:40:13

tillbaka, fast nej .

jag orkar inte blogga
har 3 prov nästa vecka så jag måste plugga
idag har jag fikat med linn & maja, mina älsklingar, skulle inte klara en dag utan er, ni gör min daaaag! :)

aha följde med Moa på sparbanksligan, hon va i final men förlora.
heh har jävligt mkt problem just nu så jag ska lägga mig ner & lyssna på musik & deppa sönder, känns att de behövs nu.

SMSA OM DE ÄR NÅTT
ni får en bild på mig & emma, förlåt för hur jag ser ut ,men de kommer massa bilder sen.

2010-05-23 | 10:03:54

hej :) , nu får det bli såhär tokigt ef...

hej :) , nu får det bli såhär tokigt eftersom jag mobilbloggar, ska fixa till så det inte blir så här senare :). just nu ligger jag i sängen, har snart legat & inte gjort nånting i två timmar. vakna av regnet öste ner , lät väldigt mycket.. men igår va jag på marknad i älvkarleby, det va skithärligt väder så jag gick i kortshorts, sen när på vägen stanna vi och åt glass ,kommer komma massa bilder sen :).när vi kom hem så spela jag och moa lite badmington sen la vi oss och sola . Jag sminka henne sen också, som värsta fjortisen, haha man har ju en sjukt snygg syster :) , när jonte kom kratta jag gräsmattan så vi kunde spela badmington utan att få 3kg gräs under fötterna :), haha & jag ägde han så hårt så badmington sen myste vi lite :). men ska käka frukost nu, skriver mer ikväll när jag kommer hem. :) puss !:)

2010-05-21 | 19:09:21

hos morfar :)

Hej :)
Är hos morfar, kan nog inte blogga på hela helgen. 
Ska på nån marknad imorgon också,de kanske suger.
Aja ska snart till Jonte, ha de bra allihopa, smsa om de är nått
Puss :)


B-RUDEN MIN, JAG ÄLSKAR DIG! :)
2010-05-20 | 21:46:57

nyfräsh ;)

Hallå :)
Dagen har spenderats med Emma, vi fick sluta 40 minuter senare för vi va på teater, eller de va en musikal :)
Haha den va faktiskt bra, fast lite dåligt slut tycker jag :).
Aja jag & Emma kom hit och börja fixa oss, vi käkade mellis och knäppte lite kort, korten kommer nog ut senare :)
Sen kom Jesper och hämta oss, vi skulle kolla på deras match, också börja de spöregnaa, skit läskigt!
Men de lugna ner sig, men lagomt dygnsur var man iaf, vi satt utan paraply typ hälften av tiden vi va där, och vi åkte lite tidigare också för Ronny skulle hem & massera, när vi stack stog de typ 4-0 , och de slutade 6-0 till stensätra. BRAAAAAA :D
haha jag har blivit helt kär i att kolla på fotboll, men de kankse mest är för att Jonte spelar, haha :D

Men kom typ nyss ut ur duschen, har packat en hel del eftersom helgen ska spenderas hos morfar.
& jag är jävligt taggad för att träffa Jonte imorgon, va sjuuukt längesen , okej i tisdags men vi stanna bara & prata lite då, haha :)

Men de får bli en bild på mig ,den är nyknäppt så jag ser lite crazyy ut ;)
Och bara så ni vet har jag blivit kär i blått nagellack, helt sjukt va snyggt det är! :D
Puss! :)

2010-05-19 | 20:45:33

Nu är jag tillbaka! ;)

Hej :)
Ska nog börja blogga igen, eller iallafall då & då. Har även fixat ny header, gjorde den på 10 minuter så ni får stå ut med den ett tag nu. ;)
Just nu sitter jag och kollar på Anna Anka , jag hatar henne! :D

Har vart med Alva idag, sen skulle Jonte komma hit men han kom aldrig :)
Imorgon ska de va första ute idrotten och de suger, hoppas verkligen de ska bli varmt väder, annars blir jag sur! :)
Efter skolan ska jag va med Emma , och vi slutar halv tre kom jag på , ska på nån jävla teater!
Mitt busskort går ut imorgon också, åh va drygt att man måste cykla runt i hela sandviken när man ska hem till älskling. Men det klarar jag ;)

Haha, men nu ska jag rensa en låda sen ska jag ut & hoppa studsmatta :), ska även packa tills imorgon också, mamma & pappa ska åka till Göteborg över helgen så jag och Moa ska sova hos morfar hela helgen, och det suger!
Pusshej! :)


& jag älskar min jonathane ferry mer än allt, vi klarar allt tillsamans älskling !