2010-06-10 | 19:16:15

För två minuter sen fick jag sommarlov, nu...

För två minuter sen fick jag sommarlov, nu väntar hela min sommar på mig.

2010-06-03 | 10:45:09

iskolan med världens´bästavän! :)))

Hej :)
sitter här med emma
vi skulle va klar men nån jävla uppsats idag vilket jag inte är
inte bra
men snart kommer väl kerstin
ska ladda upp lite bilder ikväll också
aja skriver sen då
ska va med tobbeebästavän idag :)
PUSSS :)
2010-06-01 | 13:37:15

Hej :) nu är jag ute &går i sommarvärme...

Hej :) nu är jag ute &går i sommarvärmen, det blåser lite kallt men det gör absolut ingenting :) vi fick sluta tio över ett men igentligen skulle vi sluta tre, haha lyx! Men jag cykla hem, tog på mig en klänning och nu är jag ute och går .:) när jag kommer hem igen ska jag sola sen när mamma slutar ska vi käka sen ska jag och hon åka till valbo. Det enda som får mig att orka är nog vädret och shoppingturen, skulle inte orka med nånting annars ! men ni får höra av er om det är nått. pusshej