2010-11-12 | 10:58:53

i really wanna kiss you but i can't

Tjena :)
Sitter i skolan lite halvt mobbatttt, Felicia och Maja sitter nere och orkar inte komma upp :(
Skulle igentligen haft spanskaredovisning , men tur som jag har är Titti inte här, hon är sjuk ! hah jag har inte ens börjat :o
Chicknbitch idag ocksååååå, fytusan va gott är hur hungrig som helst !
men aja ska inte vara med på gympan, frågade johanna om det var ett måste och hon sa att det nästan vore bra om jag inte vela va med för dom va redan så många, hah äger ju! :D
men ska hem och duscha, sen ska jag fixa mig sen ikväll kommer älskling, saknat hon sjukt myckeeeeeeet..
aja pusss
2010-11-11 | 15:57:05

med världens bästa vän

tjena!
är med alva nu, vi har nyss käkat mellis.
jag ska städa och plugga idag, sen ikväll ska jag åka skoter med marcus & alva, äger !
har inte tid för nå mer nu för måste sätta igång med allt nuuu om jag ska hinna, och dagens outfit behöver vi inte ens snacka om.. hehe .
jeastight, linne och alvatröjjan, UTAN SMINK.
vaknade sent idag hah :)
+ att jag hade utvecklingssamtal! :)
måste bara säga att det gick ganska bra, jag hade bara en varning att jag inte klara en sak och det var i spanskan, men det skiter man väl i? :D
hehe aja , pusshej
2010-11-11 | 09:48:31

♥rasmus..

kommer imorn, jag är så jävla glad! har inte träffat han sen i söndags, äntligen!
men jag har nå fel på min mage, mårilla och har ont i magen typ hela tiden. :(
menmen , orkar inte skriva nå mer, sällan uppppptade på den här bloggen ju ;d
men har skaffat privatblogg som mina närmaste vänner får läsa, den äre däremot bättre upptadering på
mmen hörshej pusss
så fin !
2010-11-09 | 11:12:35

hehe

hej :)
ont i magen
hejdå :)
2010-11-08 | 11:23:34

give me a second chanse, you know i'm worth it

hej :)
förlåt att jag inte upptaderat under höstlovet, men har inte haft ork  och har knappt suttit vid datorn..
men jag tror jag ska skaffa privatblogg också, allltså en blogg där jag skriver om detaljer i mitt liv, saker som inte vem som helst får veta. men kommer ha kvar den här också då :)
men nu har jag spanska, och mensverk som en jude..
redovisning på fredag men in my assss, suger på spanska fattar ingenting.. men säg nått jag inte suger på i skolan..? ;)
haha men jag upptaderar när jag kommer till alvaälskling, som jag älskar mest av alllt..
åååh min mage kurrrar, lunch om en halvtimme, STORT GILLA PÅ DET :)

puss