2010-01-31 | 19:22:07

bästamånaden ! <3

jag orkar inte lägga ut nå bilder sen igår, sorry :)
jag somnade när vi kollade på film
 annars va kvällen nice ;)
tackar olivia för det . men ja idag vaknade jag typ halv tio , låg och tänkte lite på älskling som har kommit hem nu och jag ska träffa han imorn !!! hehe asglad ska jag säga
men ska va med majablåval imorgon också :)
ska bli najs, har gått med maja typ hela 7an och vi har inte vart en enda gång . HAHHA sjukt ju ..
men ja de är sista dagen av januari,
en lyckad månad, glad är jag :)
men jaja , ska snart åka & handla :))
hare bra, smsaaaa :D
och heheh ni får en bild på mig för jag hade tråkigt hemma hos farmor utan internet, HAH :D
2010-01-31 | 00:09:44

..

bara du tror, bara du kämpar, så länge du lever, kommer jag dig älska
2010-01-30 | 21:41:17

olivia och sara = BÄÄÄÄST

hos olivia nu
och jag saknar min älskling sjuuukt
asså de är sjukt´
men aa jag och olivia har datalan, hahah skoja :)
men aaaaaaa partieeeee ikväll , haha
men jag orkar inte skriva
vi ska väl hitta på nå kul snart
men seee you, kommer bilder sen :)

puss

2010-01-29 | 20:00:05

albinboiiii är c000l

hej :)

ska kolla på film med albin men vi vet inte vart vi ska va..
men vi kommer nog påå de snart :D
aja ni får smsa sönderrr :) 
och vet ni ? HHUUHUHU vem är bäst på spanska ? joooo sarajonsson 

ja bäst vare jag va ju :)

coooolafolK :)

lillarobin då :D
2010-01-29 | 16:54:24

valbo med underbaraste :)

hej :)
linn sov hos mig, från igår till idag.
vvi hade kul :)
men slutade efter lunch , jag och emma åkte till valbo . köpte smink, en tröja från bikbok , två tights från gina, och ett skärp från gina. kommer bilder
men de har inte hänt nått speciellt idag, mennnn jonte kommer hem på söndag , tagggar sönder måndag :)
aja lite bilder på vad jag köpt, fast bara två st, för jag orka inte knäppa kort på de andra ;>
och de är dåligt kvalité på bilderna för min webb är ínge bra :)

skärp från gina, 79 kr

och tröja från bikbok . 149 kr
2010-01-28 | 20:17:11

babelinn :))

hej BABES :d

jag är med linn och har vart med det sepet hela dagen
nu snackar  vi med saknade maxx och ska snart gå ut och träffa emil :)
hehe vi åkte buss idag sen på vägenhem hoppade vi i snön :D
hehe askul älskar min linn :)
mmen nu ska vi snart dra ut , och vi har bakat chokladbollar ! :D
men pusssen

jag saknar min jonte också !!!!!!

älskar linn
2010-01-26 | 18:21:19

älskar min olivia :)!

heLLLLLLL0L :)
olivia baby idag :)
hade noprov , SUGKUK , kommer få göra omprov.. aja slutade tre, hon med, åkte hem till henne för vi skulle hämta pengar men hon hade dom med sig -.- aja sen åkte vi och sola solarium, hehe gjorde bort mig totalt, solade i nån ny skit så de va asdyrt. skulle sola 20 min men sola 12 ? :o
aja..
gick ner på stan också , hyrde en bok
men hinner inteskriva nå mer, ska plugga matte , äta och sen träna
ring och smsa
och ni får en bild på mig idag, även fast man inte ser så mkt, och inte har nå smink !  ;)


pussss
2010-01-25 | 15:04:56

sommmmmar kom !

jag är nöjd
jag ska kämpa
jag är bättre än dig
du är patetisk
..
vet inte vad jag ska säga nå mer, jag är arg !
varför ska man ha känslor igentligen ? dom gör för de mesta ont bara ?
men skitsammmmma :)
jag ska nog ner och springa snart, hade skridskor med skolan, de finns igen som kan säga att jag är dålig ? fan jag äger sönder ;o 
aja
ska plugga, städa och beställa lite kläder nu, kommer bilder sen
pusssän
sakna sommmar, kom sommar ?!
2010-01-24 | 22:14:40

no matter what

hej :)
trökig dag, orkar inte berätta nå detaljer, match - farmor & farfar - hem - kusiner - käka pizza me dom - hem - plugga
prov imorgon och på tisdag, tar livet av mig, sängen nu, ASNICE

pussssen
2010-01-23 | 23:55:30

sara är bättre än er :)

hellllo
skulla igentligen träffa älskling , men han hade inte tid ;p
aja jag åkte hem till alva, va där ett tag , käka korv , fixa oss. sen drog vi till resecentrum, träffa hanna och carro, åkte med 14 för carro skulle fylla påsin mobil, sen åkte vi runt med 13, då klev alva och johanna på , också vva flööke där också :)
sen när vi kom tillbaka va adde och rasmus på rese, och vi va med dom, gick tilll donken och typ gjorde inte såe mycke, sen dissade rasmus oss :'d
haha men åkte buss hem, gick hem och kissade sen gick jag ut och gick med olivia. de va fettme skönt
älskar min olivia
men a imorgon åker jonte , kommer sakna honom, men aaa har ju telefon iaf
men nu ska jag sova , ska spela match imorgon .
pussen
2010-01-22 | 15:07:50

ketchupspel!

hej (:
kul dag igår, martin och henke kom typ, aa vet inte vilken tid. men vi kollade typ på film .
idag vare skola , och jag hatar felicia, hon ska byta :((
aja slutade typ kvart i två, och jag bröt min nagel på bussen , har ont än.
men snart ska jag ner och duscha, sen städa och sen ska jag faktiskt åka ner på stan och köpa skridskor. haha !
aja nu försöker jag ladda hem ketchupspelet , men jag hittar det inte ? :o
jag som vela ha de för det är så kul !
mennn ikväll ska jag äta hos morfar och agneta sen ska jag va med älskling :)
pUSSSSSS säg till om ni har länk till ketchup spelet!

äälskar dig ;*

2010-01-21 | 14:34:09

<3' 2 weeks

tjenamittbena
fick sluta tolv idag , vi hade distans på musiken :D
men emma följde med mig hem, vi har käka bullle och kolla på one tree hill. Martin och Henrik kommer ikvälll :) vi ska typ kolla på film , hehe .
aja jag och emma ska snart kolla på one tree hill igen, de är fett med NIZE :)

men aja , vill bara säga att jag älskar jonathan ferry mest, två veckor idag , och du är allt <3

puesss ;*
2010-01-20 | 17:09:27

förlåt för ingen upptadering igår!
va med emma och saknade linn igår, jesper va med en halvtimme, haha snacka om att jag vart glad igår, och de va tack vare linn! men vet inte om jag är så glad nå mer ! men haha vi stog iaf utanför mig och skrek och kramades :)
aja hade träning på kvällen, gick åt helvete min tumme håller på att sprängas. :o
men aaa idag vare skola till tjugo i tre , hehe jag va hyper på rese och jag gjorde bort mig :)
men senare blire bandymatch med bästaalbin och ikväll träffa älskling !
nu ska jag väl fortsätta att hjälpa till med maten, för jag är duktig , har skalat potatis !
menn vi ses, och bara så ni vet, i own on english

puuuess :*

och jag kommer sakna felicia mest när hon byter skola !

2010-01-18 | 09:37:14

bilder ! :)

det får bli fyra bilder till. orkar inte lägga ut nå mer, + att batteri i datorn är slut och jag orkar inte lämna datorn. hehe ligger alltså i sängen :')
men ppuss



2010-01-17 | 22:28:23

uuuuuursäkta!

kortisinlägg
ursäkta att de bara vart några bilder från helgen, laddar upp flera imorgon , men min dator dampa ihop.
men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film .
ledig imorgon, får se vad jag hittar på .

ppuesss / sssara
2010-01-17 | 19:35:29

asniiiice helg :)

tjena
emma har sovit hos mig från fredag till lördag , och linn och emma har sovit här från igår till idag
vi har typ flummat :)
hehe de kommer bilder också :)
men igår va vi med jesper, emil va med en stund också. hehe på kvälllen kolla vi på film hos jesper, hehe fast vi kolla inte så mkt film, dom tre töntarna dampa och jag snackade i telefon med martin, hehe =D
aja idag gick jag upp sju ;o vi skulle hinna med åttabussen för att kolla på henke och martins match, så går de inge jävla bussar så vi går till bessmer , haha . sen går dom vidare till final så gåre inge bussar då heller så vi går till jv, hehe ochgjorde bort oss för hela martins lag, typ sprang i snön och ramlade..
men sen hade jag två matcher, efter de va jag och emma med martin och henke, hehe jesper va med en stund också.
men nu ska jag ladda upp bilder, sen ska jag städa sen blire tacos, heheh ledigt imorgon , slå deniiii :)









2010-01-16 | 16:21:13

med dampbarn <3

EMMAPEMMA SOV HOS MIG INATT =DDD
hehe vi va på tidningscuppen till kl två typ, hehe en assnygg kille som hållde på med mig och emma , haha :'d
nice de . min kvälll slutade asdåligt iaf !
hehe när vi kom hem somna vi typ direkt när vi kom hem.
men vi vakna typ vi halv ett . ´nu är linn här också
jesper kommer snart. vi har damp :)
vi ska kolla på skräckfilm :)
bilder kommer sen :)
pusss
2010-01-15 | 16:28:34

med emmapemma !

tjatja
kyrkan idag , haha ägde sönder kankse, noooooot jag var längst uppe i tornet på kyrkan ;o har vart hos jonte ett tag ocksååååååååååå :)))))
hehhe är med emma och jocke nu , emmaälsklinng ska sova här :)
vi kankse  ska på tidningscuppen ikväll för lilla jotneponte och andra ska spela ;>
hehe emma plattar håret och sminkar sig, jocke sitter på min säng och glor på nått ooch jag sitter och snackar med nån norsk , han är cool :D
nu ska jag också fixa mig , vi ska va med jesper också , de är nice :))
men jag har damp ;p
puss
2010-01-14 | 17:27:55

jag älskar dig

första dagen jag va med dig, såg jag dig på ett annorlunda sätt, ett sätt som jag inte ser på nån annan, du har hjälp igenom perioder som vart svårare en allt annat, du har alltid funnits för mig, och jag är så glad över det.
2010 skulle bli ett bra år, men hur började det? att jag bråka med dig , och det sög , jag ångrar det sååå mkt, men det är inget jag kan göra åt nu. men du ska veta jonte, jag ångrar det verkligen.
förra onsdagen va jag på saikmatch med dig, och när jag stog där ute och vänta på dig , allting blev helt konstigt, när jag såg på dig, den finaste av alla, jag blev helt varm även fast det va så jävla kallt ute, när vi gick och satt oss , under hela tiden vare dig jag tänkte på , fast du var precis brevid mig.
dagen efter, på torsdagen så va vi igen, och det va hemmas hos dig , vi kolla på film och jag va lagomt med rädd ska jag säga. när vi skulle gå så följde du med ut , jag var förvirrad, jag visste inte hur det va mellan oss nå mer, jag stog på bron och kramade dig, linn och emma gick, bussen skulle snart komma och din pappa kom hem, men när jag skulle gå gav dumig en snabbpuss , den enda jag snackade om på vägen hem var dig,
de va den dagen vi blev tillsamans, 7/1-2010
den lyckligaste dagen i mitt liv
att jag har dig, min fina bebu ! det känns så bra, att ha dig vid min sida. så jävla stolt.
innan vi blev tsm drömde jag, om dig och mig , du är så jävla perfekt. jag får knappt fram ord för dig, du är allt för mig, jag gör verkligen allt för dig och jag menar det, jag kan inte leva utan dig
en vecka idag , och jag vet , det är en korttid, men det ska bli mer, mkt mer.
jag älskar dig jonathan ferry, min jonte !

2010-01-13 | 17:26:11

med emma :)

tjatja
inge speciellt har hänt idag
åkte till björksätra för att träffa jonte men han dissade mig , emma och felicia -.-
jag och emma åkte hem hit och käka mackor och snackar me nå coolanorskar , hahah .
vi ska dra till alex nu
pussshej :)
2010-01-12 | 16:24:33

love is my drug

tja
skolan sög, slutade tre .
hehe och jag hatar simon
för han kasta mig i snön två gånger när vi va påväg hem -.-'
men jag hinner inte skriva så mycket. matteprov imorgon så måste plugga :o sennn träning
vettefan hur jag ska hinna med allt.
jag saknar jonte
och jag är arg
och jag fattar inte hur en viss person orkar
helvete
aja ppussss
2010-01-11 | 17:36:39

med babe (:

hej :D
jag är med alva nu , slutade tio i två , fick åka till rese med almedina så vänta jag och maja en stund på rese. sen åkte jag buss till enen och träffa alva, vi åkte till björksätra och träffa älskling i ttyp två min, haha :'d
men jag och alva vänta på bussen som va typ assen ;o
vi kom nyss hem , hehe vi har käkat chips :D
alva plattar håret, hehe varför vet jag inte. Och vet ni ?!? polisen va på min skola idag ,AAAAAASCOOLT . hehe dom va där i " tjänsten " , några i klassen hade lyst med en laserpeckare på nån kille som körde bil det va ascoolt men  han hade polisanmält :'d haha . men aaa poliser är så jävla coola :DD
vet inte va vi ska göra, men vi hittar säkert på nått , matteprov på onsdag ,HEHE och jag taggar omprov på det också :)
loveyouuu







puss, jag älskar min jonte :D

2010-01-10 | 19:57:48

saknar bästavän

hej bloggen
jag är kissnödig :) hähe
och jag har tråkigt borde igentligen plugga matte , prov på onsdag och jag är inte klar (y)
och jag skriver imorgon , för jag måste plugga nu , och vet ni ? imorgon ska jag va med alva :D:D:D
ochförlåt för frågor ochskit :)

60 frågor 60 svar
1. Vad är ditt mellan-namn? anna
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? elin eller ida typ
3. Är du i ett förhållande nu? ja
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 4 dagar typ, haha.
5. Får man fråga varför det tog slut? -
6. Har du haft ett seriöst förhållande? ja
7. Vem var du tillsammans med sist? - jonte
8. Vem vet mest om dig? jag själv
9. Vad gör du på fredagskvällar? olika
10. Bästa filmen du någonsin har sett? åh jag vet inte
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
12. Har du någonsin varit full? jag är alltid :D
13. Har du testat droger? nää
14. Röker du? pfffttt
15. Snusar du? aldrig
16. Saknar du någon just nu? ja
17. Hur mår du idag? ganska bra
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? palla :b
20. Bästa minnet från sommaren? typ långbo elr jag venne .
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? grekland
22. När var du där? typ venne
23. Är du rasist? ne älskar negrar <3
24. Har du helt svenskt ursprung? va ? ;o
25. Om nej, vart kommer du ifrån? whaaat ?
26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? svenska killar
27. Ser du fram emot någonting just nu? ja
28. sköter du skolan ? aaa
29. Vad hade du för betyg förra terminen? inge betyg än
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - venne
31. Vilket ämne var det? -
32. Har du fått ig på ett prov? - ja
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nä :'d
34. Anser du dig vara intelligent? ja? om det är smart så smartast.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? många tillfällen
36. Vilken va den värsta tiden då? hmmm venne
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? och det är ?
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? heh
39. Har du haft sömnproblem? typ
40. Hur ofta gråter du? lite för mkt
41. Vad gör du när du mår dåligt?  olika.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? typ . äh
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? never
44. Vilken klass går du i nu? 7:an
45. Vilken skola? montissori , STAVAS ?:D
46. Har du varit otrogen någon gång? ja haha :'d
47. Har någon varit otrogen mot dig? ah :p
48. Är du stolt över dig själv? nej aldrig
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? inget
50. Vad får du ofta komplimanger för? va ? ;oo
51. Har du lätt att få folk att skratta? njaa ibland
52. Cider eller öl? cider
53. Har du några talanger? vad fan är de?
54. Vet du om någon är kär i dig? aa :ppp
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? jarå
56. Vad står det i ditt senaste sms? kan du då ? (a)
57. Hur lång är du? 185 :D
58. Hur mycket väger du? för mkt :)
59. Vilken storlek har du på kläderna? xs -.-
60. Har du svarat ärligt? ja :)

2010-01-10 | 15:21:36

kiss n tell

hej :)
nu har jag en helt ny blogg och jag ska blogga så ofta jag kan , hehe .
aja tack isabell olsson för du har fixat den
hennes blogg ska ni kolla varje dag ! :) bellaolsson.blogg.se
Men snart ska jag dra och spela match sen blire kankse bandymatch med jonte, vet inte om han skulle va med miriam ? Men nu kollar jag på new moon , hehe asnice. Men dom från söderhamn ååkte hem imorse , fett me skönt d:

Men ska fixa mig nu , och tack igen isabell , love u <3

2010-01-10 | 12:32:49

gästbloggar ;>

nu är allting klart sara, hoppas du e nöjd. :)
pusssss.
älskardig gumman.

/ bellaolsson.blogg.se