2010-02-27 | 23:29:49

<3jonathaneferry

tja :)
vart med jonte idag
mysigt alltsåeee
heheeeeeeeeeee så jävla kär jag är, älskar det!
men vi typ kolla på film och typ bara låg
det va skönt  :)
imorgon blire bollnäs och spela ungdomsmatch, så sjukt jobbigt
hoppas de blir oväder så vi inte åker dit!
efter de ska vi till dom i söderhamn, sjukt jobbigt, kan fan vara hemma och ha kul med nån men nejdå!
jag vet inte hur jag ska göra med bowling, det är igentligen en sjukt pinsam sport, ska jag sluta eller ska jag fortsätta och va stolt över det?
asså det går ju ganska bra, och jag har flera gånger sakt att jag ska sikta mot toppen och satsa stort, ochdet har faktiskt funkat ganska bra då, vi får se hur det blir.
tror jag inte ska sluta iaf , om jag skulle ångra mig äre nog svårt att komma upp dit jag är nu , asså jag påstår inte att jag är bra men jag är hyfsat bra iaf, jaja vi får väl se hur det blir, vettefan alltsåe!
men jag har bakat också, ni får bilder senare,  kommer nog nån gång i veckan :)
men jag ska snart gå och sova, och drömma om älskling
och förlåt att det kommer så mycket bilder, men här får ni en på mig !
en jävla närbild, läskig va ?:o


pussen
2010-02-27 | 14:20:37

:o

hej :)
jag vakna halv ett ;p heh
och älskling är påväg hit
shit jag kommer inte hinna skriva klart, ska snart gå ut och möta honom
vi ska typ kollla påfilm
jag har mensverk, det suger
och jag har inge smink, allt är typ slut
och jag har inge kläder
alla mina kläder är borta
fan
jonte kommer aldrig
jag får panik
jag skriver ikväll
puss
2010-02-26 | 19:28:59

du bryr dig inte om migggggg




nu kommer kalle och jocke
vi ska göra nått
jag har inge smink och har fortfarande dom här kläderna på mig
haha.
men va gör man inte för sina bästavänner ?;>
heheh
imorgon blire älskling
och de ska bli najs
PUSSSSSEN

trött på att alla låtsas bry sig! men jag är glad endååååååå !
2010-02-26 | 18:12:44

sportlov i sandviken!

hej :)
igår va jag med emma, vi fick sluta efter lunch , hehe vi är så bra att missar bussen hem till mig, men sen på kvällen gick vi på bandymatch med eric :)
aja idag så vare skidor med skolan, men jag börja må illa som fan och spydde fan i spåret, så jag åkte hem till morfar, men jag blev bättre sen när jag sov typ ett tag, sen laga jag och Agneta mat, hehe asgott blev de! Hon är mattant på söderskolan, men man kan ju tro att hon är värsta kändakocken :o
aja det blev iaf  typ nå skinksås med massa saker i, hahah.
men när jag kom hem somna jag igen, sen gick jag ner och duscha, och de va inte så länge sen, men nu sitter jag i mjukisbyxor och en stor adidaströja, så skönt!
har städa rummet också, och vet ni ?
jag mår bra
jag älskar livet
jag mår mer än bra
jag älskar livet mer än allt

jag har planer för livet, jag har drömmar , och jag ska uppnå dom , jag vet att jag kan de, om jag är självsäker och har hopp och tro, jag kommer klara det!
älskar liveeeeeeet!
2010-02-24 | 20:44:39

sommaren med göraan!


föööörlåt!

måndag va jag med julia, eller haha jag var med med jonte än med julia, haha förlåt! så dum jag är..
men tisdag, först va jag med emma, sen träning
onsdag , idag skulle man sluta typ, tjugo i tre men fick sluta två, så jag och emma åkte hem till jonte, hehe jag hade lite damp :)
men sen kom typ aldrig bussen, men jag åkte ner på stan och köpte skiiidor, heheeeeheh jag och linn ska åka 1,5 mil på fredag , ska va med jonte på lördag men jaa, jag kommer inte kunna röra mig för jag kommer ha sån träningverk ,menmen :)
imorgon ska jag va med emma, älskling och tobbe. heh film hosss mig
och förlåt för jag är så dålig på att upptadera och att jag skriver så lite,men tror jag ska ta bort min blogg
vi får väl se.


men jag älskar emma olsson, min bästavän
och jag älskar jonathane ferry , mitt allt
nu ska jagkolla på sommaren med göran, den verkas askul och jag är på tråkigt humör , haha kan behövas nudå!
haha men vi ska ha teater imorgon, shit asså jag ska bli tagen av albin som är en ungdomsjägare, så jävla glad att albin finns ibland, skulle aldriig klara mig själv med dom andra som jag ska ha teater med..
 men sen ska vi ha musikredovisning också, shiiiiit kommer gå åt helvete men vi har ju jonas och han bryr sig inte så mycket.
men haha nu ska jag inte skriva nåmer
pusshej

2010-02-21 | 13:59:49

jag bjuder på mig själv!

lite bilder nurå :)
skulle igentligen vara med emma idag men hon lära plugga, och skulle igentligen träffa jonte också men han typ hade fastnat i nån kö eller vad han snackade om så vi får väl se hur det blir med då också då.
men ja här får ni lite bilder , och jag bjuder på varenda en som jag är med på :)
hehe
min sötsak!





jag älskar dig bästavän!


när livet rusar mot dig ur mörkret, vem väljer du då? Blir det någon du litar på, eller kommer det va samma person som sviker dig varje gång? Kommer deras kärlek till dig att leda dig mot ljuset eller kommer de att gå vilse i mörkret? Kommer det att göra ädla val, eller blir det någon okänd, någon ny? livet kommer rusande mot dig ur mörkret. När det händer, har du någon du kan lita på? Någon som vakar över dig när du vacklar och faller. Nån som ger dig styrka att möta din rädsla ensam..
2010-02-20 | 23:43:58

daaarin!

hej! :)
blir ett sent inlägg idag.
Dagen tillbringades med min ängel! emma alltså :)
mötte henne på resecentrum och vi drog till donken och käka, sen tog vi bussen hem till mig. kolla på världens sorligaste film! boys don´t cry, den är typ två timmar men fyfan . usch va hemsk den är..
men sen snacka vi med några sen drog vi till bj och träffade eric. haha vi gick med några thailändare ( eller vad det heter? ) till nå jävla gympasal och kolla när dom spela fotboll, jag vela va med men dom sköt jättehårt så jag vågade inte.. och man fick inte ens skrika, dom skulle kasta ut mig om jag skrek så det sög. haha jag och emma åkte hem då och sen när jag kom hem kollade jag på melodifestivalen.
mumsdarin säger jag bara !
nu ska jag gå och lägga mig, tror jag ska kolla på film , laddat hem två nya filmer, 2012 och säg att du älskar mig, men kanske ska vänta och se dom tills på torsdag för då kommer älskling och tobbe och emma, men vi får se. kollar nog på 2012 nu för den värkar mest intressant (a)
imorgon blire emma, sen kanske jag ska träffa jonte en snabbis, inte träffat han på evigheter !

men jag skriver imorgon
puss!
liten bild, men snyggare får man leta efter!
2010-02-19 | 22:28:18

den bästa av dom alla

wilma är underbar, och hon är min
och jag älskar henne, och jag är bra, för jag har klarat mig utan henne, i typ en evighet känns det som, men
jag älskar henne så ni vet
och hon är värd det bästa i hela världen !
våra minnen slår allt i hela världen, sjukt kul jag har haft med dig ,och ddom kommer jag aldrig glömma !!
min finaste ängel §

2010-02-19 | 14:15:43

nu räcker det väl endå med snö?!

hej! :)
idag blev man ringd och väckt kvart över nio av eriik på västanbyskolan .. ( moas lärare ) moa hade ont i huvudet, tror de va däärför han ringde, kommer inte ihåg va han sa..
men påå morgonen kolla jag på film men jag somna så panik fick jah när jag vakna, lära ut med eddie, fan va de snöar! och jag va ensam hemma och vi var instägda för de gick inte att öppna grinden så jag börja med att skotta lite, sen när jag va ute och gick, typ de första som händer är att man möter en hund och eddie får nå jävla problem och jag hoppa in i en snödriva för att inte eddie skulle döda hunden, a så ramlar man ju självklart, hehe lite pinsamt.. men sen jag ba : hej !:) , typ asglatt, och då svara han inte ens, fan va irreterad jag blev -.- och det va så himla mycket snö att jag syndes knappt där, typ mina uggs vart snöfyllda , jobbigt sätt att vakna på !
men när jag kom tillbaka så vare bara att skottaskottaskotta, asdrygt! snö vägerfan asmkt!
men snart ska jag gå tiilll bussen för jag ska möta lilla hanna :)
vi ska väl hitta på nått, men hon ska hem tidigt ikväll så bilder kommer ikväll! :)
puss
2010-02-18 | 20:48:52

ingenrubrik.

nu ska jag börja skriva
allvarligt
men de är så mycket.. hehe .
men imorgon äre studiedag, så då ska jag lägga in massa bilder jag har på mobilen, så några av dom kommer in på bloggen då också!
hade spanskaprov i onsdags, haha jag glömde att plugga, men det gick bra, jag missade två tal som han läste upp men vafan hur enkelt äre att höra alla då ? så de skulle jag göra om ,annars hade jag alla rätt utom dom två då :) hihi. men matteprovet gick också bra,vet inte om jag skrev omdet, men fett nöjd är jag ! också vare musikredovisning men de hade jag glömt.. så jag ska göra nästa torsdag istället :) juste! fått omdömerna i skolan också, de va ju lite mindre bra..
men idag så va jag med miriam ,och hennes dildo ( martin ) va med en stund också , hehe ja dom låg och äckla sig i min säng,de va mindrekul ! :)
men på lördag blire vara med emma, men ni får smsa om det är nått
och har inte träffa jonte på typ tre år jag blir arrggggg förfan

lovar att skriva imorgon ! :)
puss
2010-02-13 | 22:52:19

jag är bäst !

hello
today i was in gävle with emma, we meet josé :D
haha skoja jag suger på engelska
men jag åkte in till gävle och va m emma (:
den första vi träffa var ju josé :) hehe men aaaa
sen träffade vi max och oskar, sen fick jag och emma damp, sen käka vi på donken , sen tatta vi på stan i typ 600000 timmar, sen kolla vi på bio , bion va inte så himla bra ,men den dög :) hehe lite sorlig va ju den också !
men sen sprang vitill bussssen och jag kissade typ på mig och frös ihjäl för jag stog och vänta på bussen i tjugofem minuter. hemskt !!
men nu snackar jag med älskling och tobbe, dom har  damp . heh
imorgon blire dop i årsunda sen va med älskliiiiiiiing
hehe pusshej ! ;*
2010-02-12 | 16:08:43

'

ska jag förlåta när alla tårar har runnit ner för kinden, när alla saker vi gjort har blivit minnen, när alla drömmar försvann ut med vinden, så vem ställer upp och man såras jo ingen, så varför kämpa när ingen orkar med en, man blir sårad ,ensam ,sviken och ledsen , har hittat han som jag vill spendera mitt liv med, du &jag kan aldrig skiljas åt, vem vet varför det bara är så. och alla nätter som jag saknar dig för att inte tala om dagarna jag kämpat, för att du och jag ska bli ett par, vill inte andas om du inte finns kvar
du behöver inte va perfekt men så länge du försöker, mår jag bra för du är allt jag behöver, du är den som får mig klara av dagen, när vi myser gör du mig svag . du skulle få mig så lätt om du bara visste hur , utan dig skulle livet få sitt slut. om jag känner mig nere tar du mig till toppen , behöver aldrig tveka, med dig når man aldrig botten, när jag ser i dina ögon tar du mig till en drömvärld, när jag kysser dig , känner jag mig älskad . för du baby du är finast på jorden , mitt hjärta smälter när du säger dom tre orden. utan dig vad skulle jag då ta mig till ? vill inte slösa på tid för jag vet ju vad jag vill ,jag vill spendera mina dagar med dig , du är den enda och jag älskar bara dig
<3
2010-02-12 | 15:26:48

melodifestivalen , nästa ! :)

förlåtförlåt
jag har inte skrivit på några dagar, men sitter knappt vid datorn, och när jag gör det pluggar jag oftast. men jag ska skärpa mig :)
igår vad jag med älskade julia :) jag åkte dit efterskolan och jonte kom och mötte mig, sen gjorde jag och julia pankakor,  haha :'d
men sen åkte vi hem till mmig och tröka :D , sen vart de donken och sen stan ,
asnice att jag och julia skrattar hela tiden, hah man får allvarligt damp när man är me henne .
men idag så vakna jag fem i halv åtta och min buss går fem över halv , hehe utan smink idag, klädde på mig på typ tre min ! sen tog jag mammas mobil så jag lära springa hem igen -.-
men ikväll blire melodifestivalen , eller ja genomrep eller vad det heter, ganska coolt tkr jag, hela sandviken är ju pimpat med melodifestivalen , lite överdrivet tycker jag, okej det kankse är den här gången också kankse det händer om 100 år sen, men endå, haha ..
men jag ska snart fixa mig, för jag vet inte när det börjar :)
men ni får smsa & ringa
imorgon blire emma, och vi ska vara hos henne i gävle, gå på bio & sen ska vi träffa robin

ska försöka skriva imorgon !
och lite bilder från skolan och julia! :)





erik bröt typ höftbenet ?;o






och dagens outfit, förlåt för de vart så många bilder

2010-02-08 | 17:01:56

miriam äger.

hello people :)
jag sitter hos äckelmiriam som äcklade mig nyss :)
hehe men vi hare kul
vi ska åka buss typ snart
vi kankse ska till donken jag vet inte ? :)
men jaa nu ska jag dra
pUSSSSSSSSSS

så jävla fin
2010-02-07 | 15:37:58

jag är lyckligare än ni, jag lovar



f
örlåt för att jag inte har skrivit nått
igår åkte jag hem vid elva från hanna, & jag gick upp nio, hehe hur jag orkar , de är sjukt !
typ vid kvart över tre kom älskling
vi kolla på film , kill therory typ eller nått , den va asläskig
men sen typ kolla vi på lite andra filmer också , när han åkte hem fixa jag mig sen åkte jag till kusinerna
idag gick jag upp vid nio igen ,när jag vakna va solen va framme, eller den kanske har varit de förut också, men inte så jag lagt märke till det, de första jag tänkte va på jonte, det va så om den är upp för våran skul, bara för oss?  typ åkte till söderhamn sen och tävla, det gick väl ganska dåligt  JÄÄÄÄVLIGT DÅLIGT
har glömt vad jag fick, nej jag låtsas att jag har glömt, kan berätta sen vad jag fick på den här deltävlingen och vilken plats jag ligger på , jag ligger jävligt dåligt till , för i bollnäs gick det åt H E L V E T E , heh de va ju ett tag sen men ja , men jag spela med världens snälllaste kille, han är inte från sverige men han va så snäll , haha .
men ska till gävle senare med maja och träffa hennes kompis
men jag är kissnödig nu så jag måste kissa



men en månad med älskling , kan man bli lyckligare än mig ? nej inte så länge jag har han vid min sida, kommer alltid älska jonte ! <3
2010-02-05 | 20:31:26

jag & mina flickor äger

hej :) jag sitter hos sepehanna nu , hhon har damp är med andra dampbarn också, kommer massa bilder sen (:
men nu ska vi kolla på film,´det gör ont att ligga så som jag gör .
nu orkar jag inge mer
ääär med isabell, hanna, maja, carro och feaa if you care
pussssssssssssssssssss
2010-02-04 | 21:45:36

onödigt inlägg :]

hej :)
sitter i sängen och skriver
jag kom typ precis upp från duschen ;p
idag har jag gått med mjukisbyxor och inge smink .. haha och hade bara svartakläder, jag va typ helemo , ascooolt , men skönt vare (:
nu ska jag skriva ner uppsatsen sen försöka få tag på hannna ,
men ni får smsa om ni vill nått
2010-02-04 | 18:21:44

emma & sara är bäst

hello
sorry att jag är dålig på att lägga ut , men jag har tappat orken :o
men jaja , jag är med lilla emma nu :)
vi slutade tolv, heh ,vi åkte buss i en och en halv timme för vi vänta på albin som slutade två, jasen åkte vi hem till albin och nu typ har vi käkat macka, kolla oth och suttit vid datorn
och jag älskar emma! :)
hehe snart ska jag äta sen ska jag följa med emma till bussen sen måste jag plugga, en uppsats som jag ska skriva in på datorn
lite jobbigt
imorgon blire tjejkväll med mina girls :)
så ni får smsa :)
pussss

2010-02-03 | 19:50:28

kommer aldrig sluta älska dig

Hej
jag skrev ingenting igår, hade inte ork till det.
men spelade tävling på träningen, jag kom två, fast de är mer starter, men nån jävla jesperfick asmkt !
jag fick 160, 195, 172 . ganska nöjd för jag fick aldrig strike , de va nyoljat så det va svårt att få upp den
men jaja de funka iaf .
och ni ska inte misstolka " få upp den "
hehe
idag va jag i skolan, seriöst va äre för jälva mat vi får ? haha de är ju sjukt..
men efter skolan åkte jag hem till älskling, vi typ kolla påfilm . hehe ASNICE att träffa älskling igeeeeeeen !
vi typ kolla på film , the grudge, aAAAASLÄSKIGT
hehe. 
imorgon ska jag kanske va m emma, vi får se hur de blir med det . eftersom hon är sjuk ;p
men jag ska nog gå ner och duscha nu
så jag skriver imorgon
puss
2010-02-01 | 18:55:18

0730862295

hello :)
nu har jag börjat banta, haha låter så sjukt töntigt
menmen , ny månad så nya tag, tänker äta mat som vanligt bara att jag inte tänker äta godis ochskit hela jävla tiden, pinsamt som hur jag ser ut nu ju !
men jag va med maja och linn idag, vi va hemma hosmig och dampa sen åkte vi buss
älskar mina fiskar <3
inge träffa jonte.  jag dör snart
 aja kankse träffahan på onsdag annars får jag vänta till torsdag .
haha omg
men nu ska jag dra och korpa med mammas jobb
puSSSSEN

ring och smsa  !