2010-04-26 | 19:49:16

älskling

Hallå! :)

Jag har varit med Jonte idag, vi kollade på high school musical 3! Sluta med att Jenny, Julia, Josefine och Joel också satt där inne, och lilla Eddie!
Men imorgon blir det Alvababy :)

Orkar inte blogga nå mer, farmor och farfar kom nyss så nu ska jag fika lite med dom sen ska jag plugga, prov imorgon!

Pusshej
älskar dig min lilla barnunge
2010-04-25 | 21:56:00

ALVAÄLSKLING

Super härlig dag!
Vakna ju brevid älskling, sen åkte jag hem. Typ va på dansuppvisning ju, sen åkte vi till hemmakväll och köpte cola. Jag och Alva åkte hem till mig, hade sjukt roligt till en grej som är sjukt pinsamt... förstår ingenting!

Men jag och Alva har garva som fan idag iaf, och vi köpte mer cola senare, sen drog vi till västanbyn och gjorde en brasa :D. Kommer bilder sen.
Har nyss kollat på ballar av stål och ska lägga mig och läsa nu, ska va med älskling imorgon.
Är jävligt trött sen igår så blir nog tidig kväller.


Pusshej :)
2010-04-24 | 10:59:21

hejdå bloggen! <3

Förlåt för jag inte har skrivit.
Har inte orkat, och jag slutar nu för några dagar, fast kankse sms-bloggar.
Vi får väl se.
Idag ska jag va med älskling

Aja ni får smsa om det är nått!

2010-04-20 | 18:03:23

me bästavänner

Hej :)

Är med Jesper och linn nu. Jag och Linn slutade tre, då gick vi till donken och tjocka i oss en jävla massa skit :D. Sen tog vi bussen hem till lilla Jesper och typ inte gjorde nånting, sen buss ner på stan för att träffa en.
Men nu sitter vi här och käkar godis, eller jag och Linn göre :D, haha .
Men jag och Linn ska gå och få massage av Ronny, jag har asont i rýggen!
Men skriver mer ikväll

puss älskar mina sötisar! :)
2010-04-19 | 21:56:15

rättegång! :)

Hallå :)

Härlig skoldag, sovmorgon, börja tio i nio. Vi åkte buss in till gävle , va på nå ställe sen så gick vi till rättegången, vi vänta där typ en kvart, va lite segt. Och när vi fick komma in handla de om en kille som va berusad och hade typ gjort massa skit, tyckte synd om honom
Men när vi kom tillbaka så käka vi , sen gick vi till jv. Pappa kom och hämta mig så duscha jag när jag kom hem sen bussen till Jonte .
Vi typ kolla på film och myste, som vanligt haha! :)
Men Julia och Felix va med oss en stund, sen blev jag sur för Jonte tog min plats och mosa sönder min tutte, haha :D
Men aja på onsdag blire älskling igen ,då ska vi va hemma hosmig och då ska vi hitta på nått jävligt roligt. haha ;)

Ska blåsa och platta håret nu, annars vet man fan inte hur man ser ut imorgon :o
Hihi och smsa för jag tänker fan beställa nya och om de inte går blir jag väldigt arg!

2010-04-19 | 11:42:30

hej :). Sitter på bussen nu påväg hem f...

hej :). Sitter på bussen nu påväg hem från gävle , vi har varit på rättegång och det va ascoolt! kan berätta mer sen :). Aja vi ska till sandviken och äta sen har vi gympa. pappa hämtar mig sen åker jag hem och duschar sen ska jag va med älskling :). och det är fett varmt ute också :), Aja pusshej :)

2010-04-18 | 21:53:57

nytt :)

såå :)
nu har jag fixat nytt , vart lite konstigt ..
men va tycker ni ? :)
2010-04-18 | 21:06:54

HJÄLP MIG!

Hej :)
Vart med älskling och Tobbe idag, sen gick vi till Kalle, så gick vi hem till mig och kollade på film, dom åkte nyss hem.
Imorgon ska jag va med älskling igen :). ASNIIICE

Älskar min Jonte :)
Ja och så ni vet behöver jag fortfarande hjälp med det ny header !

Aja sitter och kollar på ballar av stål , HAHA shit vilken strippare ;)

PUSSHEJ :)!
2010-04-18 | 16:34:15

BEHÖVER HJÄLP!

HJÄLP!
jag behöver nån som skulle kunna göra en header, snabbt och fint
jag har fixat ny design på hela bloggen nu men jag har ingen header, så nån som kan hjälpa mig?

2010-04-18 | 13:23:40

med tobbe :) Ja det här med rubrik bl...

med tobbe :) Ja det här med rubrik blir lite konstigt och eftersom jag står ute så vet jag inte hur det blir nu :). Men jag står ute i åshammar med Tobbe och kollar på jontes match, 0-0 :), jonte är riktigt snygg när han spelar ;). Ska inte slösa på sms mer, pusshej :)

2010-04-18 | 11:19:38

outfits

GÅRDAGENS OUTFIT

Vitt linne - gina
blommit linne - gina
strumpbyxor - gina
DAGENS OUTFIT


linne - gina
byxor - veromoda

MÅSTE ÅKA NU, PUSS :)
2010-04-18 | 10:03:04

grattis baby <3

GODMORGON! :)

ja , kl är 10:03 och jag är redan uppe! :)
Jag vakna kvart över nio och kunde inte somna om, tänkte lägga mig och kolla på one tree hill, men orka inte hämta datorn. :D " så Sarastyle " HAHA nä nu skojade jag ;)
Senare ska jag va med Tobbebästaväään :)
Vi ska ju kolla på älsklingsmatch, men är inte helt säker på hur jag ska ta mig in, men det fixar jag , eftersom jag är bäst ;)

Men jag kankse MMS bloggar senare, eftersom mina sms är slut kankse de är onödigt, men man måste ju hålla bloggen upptaderad också ?;)

Aja jag vaknade med ett leende på läpparna, DET ÄR SOL :) !Jag som ska sitta ute nu i typ en och en halv timme, jag vart happy! :)

Och min hund fyller 5 hela jävla år idag, grattis min bästavän, du har klarat många timmar med mig och familjen, älskar dig älskling!




ÄLSKAR DIG PLUPPPIS
2010-04-18 | 01:34:09

mms bloggar

mmsblogg! :) Jo jag ligger i sängen, dagen har varit skön, imorgon ska jag va med Tobbe och vi ska kolla på jontes match, skriver imorgon. Puss :)<3

2010-04-17 | 20:03:38

Veckans blogg

Hallå! :)

Jag är med i veckans blogg, bli det du med!
Justine lottar ut 10 nominerade, va med du med! :) http://justiner.blogg.se/2010/april/bli-veckans-blogg.html 


2010-04-17 | 19:25:39

Mer läsare till eran blogg ?

Hej, kollat på one tree hill typ hela dagen :D.
Har skärt sallad och noppra mammas ögonbryn också ! haha.
Hon tycker de gör ont att göra de själv, men fick pengar för de iaf :D
Nu typ ska jag hem till Alva med mina brudar, vi ska väl hitta på nått skojigt :).

Ni som vill ha mer läsare till eran blogg t.e.x, bli medlem på sidan! :)                 http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=ssarajjonsson

Skriver nog ikväll också , Puss! :)

2010-04-17 | 14:11:02

alva♥sara

Hej :)!

Fan va bra jag har sovit inatt,vakna inte en enda gång! Mamma väckte mig tolv och jadu, jag var pigg!
Härlig natt alltså, men hemma hos Jonte va jag ganska hyper ett tag så jag förstår det. ;)
Men idag skulle jag vart med Emma, men hon kunde inte sova här för mamma så då kunde hon inte komma, men ikväll ska jag iaf va med mina brudar. :)

Aja ska snart ner i duschen, sen blir det nog one tree hill! Har laddat hem säsong2 nu!
Hela säsong1 har jag kollat på , så nu är jag taggad för en ny en ;)
Förmodligen skriver jag senare, och kankse ikväll.
Men nu ska jag iaf göra nått vettigt!

Ha det bra! :D
2010-04-16 | 22:20:51

..

Vart med Jonte idag, vi kolla lite på film och myste.
Har ingenting att säga, är så jävla trött på allt! Att folk tror att dom kan bestämma över mig , vad jag ska göra och inte göra ? Och hur alla orkar..

Imorgon ska jag va med Emma iaf, vi ska hitta på nått roligt.
Ska mysa med Eddie och kolla på one tree hill nu.
Puss
2010-04-15 | 21:30:57

älskar min jonte ! :)

Hallå! :)
Vart med älskling hela dagen, aa när jag inte har varit i skolan.
Vi har typ legat på en madrass och pussas hela dagen, haha :)
Har ingenting att skriva för vi har inte gjort nånting typ!
Men när jag kom hem så käkade jag sen duscha jag, och här är jag nu , men ska stänga ner datorn och gå och lägga mig, kan inte smsa heller..  Har 368 sms kvar och ska ha dom till 24/4, alltså 9 hela dagar till! Nån som vet om man kan avbeställa och beställa nya sen igen? Har haft slut förut men har vart utan två dagar eller nått smått, men det här är evigheter!
Aja imorgon ska jag va med Jonte igen, så skriver när jag kommer hem. :)

Och nu får ni en bild på mig och älskling , kolla inte på mig, jag ogillar bilden verkligen.
Men vill bara säga att han är de bästa som hänt mig! Åh man kan nog inte va lyckligare än mig!


ha de bra människor! :)
2010-04-14 | 20:52:01

sommar ! ♥

Nämen hallå!
Som ni vet var jag med Emma idag, och precis när jag skulle börja fixa mig så ringer Jesper : skynda er nu! vi är på väg nu!
Hehe ja så jag fick sminka mig i bilen, och sen när vi kom till Gävle fick vi sitta i typ 45 min och vänta på att matchen skulle börja, men jag och Emma hade roligt med Ronny! Och bara så ni vet tycker jag synd om Jonte som typ dog för hans ben gick typ av :o!
Haha.
Ronny skjutsa hem mig och Emma och imorgon ska jag va med Jesper. :)

Nu ska jag snacka med Linus, Felix och Tobbe , alla dom som har damp och lyssnar på " cut cut cut jag är emo " eller vad fan den heter.

Pussss! :)
2010-04-14 | 16:01:04

med emma baby

sorry för att de inte vart nå upptadering men jag har inte suttit vid datorn, men igår va jag med älskling, mötte han utanför min skola, så gick vi till donken med emma och linn och kolla när dom käka glass, haha!
sen så GICK vi hem till mig, så kolla vi lite film och sen gick vi ut med hunden, aja ,nu typ är jag med emma , vi typ ska på älsklings match, :)
jag hinner inte skriva nå mer nu , måste fixa mig och så ska jag och min älskade baby emma kolla på one tree hill
ska försöka ändra mig och blogga oftare,
nu får ni en bild på mig och emma bara för i love her :)!

BILDREPRIS,SORRY FOR THAT! :)
2010-04-12 | 17:49:59

är med dom sämsta :)

HELLO ;DDDDDDD
Sitter hos lilla Jesper med sepe Maja ;)
vi har typ vart hos mig och så jag kan inte skriva på hans tangentbord det gåri nte, de är jättekonstigt , så jag skriver senare ikväll
men smsa om ni vill nåtttt
2010-04-11 | 20:00:12

min dag :)

Hej :)
Tänkte berätta lite om min dag :)
Ni vet ju hur min morgon va, så de tänker jag inte berätta igen.
Men Kalle och Jocke kom, sen stack vi till ultrabrun och sola, hehe assköööööööööönt!
Men blev knappt nå brun så likblek är man fortfarande, efter de gick vi till hemmakväll och köpte choklad sen tog vi bussen hem till Alex där vi inte fick komma in för han va sjuk :/. Men då gick vi hem till Kalle, haha vilken crazzzzy hund han har alltså! Han bet av mina tår kändes de som :D men vi kollade på MTV och snacka typ. Senare gick vi hem till mig och kolla på film, först kollade vi på Drag me to hell sen kolla vi klart på Kevin and Perry go large och till sist kollade vi på Rec 2.
Dom gick typ nyss hem och nu ska jag ner och duscha, sen blir de ballar av stål!
och jag måste packa också, och städa!
Vet inte hur jag ska hinna med allt, men de fixar jag!
Skriver med imorgon.
Och jag ska fixa ny design och så, hare bra!
puss
2010-04-11 | 11:27:50

nu är jag tillbaka!

hej hörni :)
förstår inte varför ni kollar på bloggen fast jag inte upptaderar ?:)
men jag ska börja nu ,de va 2 veckor och 5 dagar sen jag gjorde senaste upptadering och ni fortsätter endå ?:)
haha
men just nu sitter jag på bron i en tjocktröja och äter macka, va meningen att jag skulle kolla på one tree hill men sen kom jag på att jag speglar mig själv så man ser knappt skärmen eftersom den härliga vårsolen steker :)
hehe pappa sitter brevid och läser tidning och eddie är i mitt ansikte och piper hela tiden för att jag har macka,den lilla tjockisen :)!
aja senare ska jag väl försöka få med mig nån ner på stan och sola, hehe jag är likblek så de känns som om de behövs..
juste hela påsklovet har hunnit gått också, fan va tiden går fort! första helgen vill jag inte ens nämna. haha
men annars har jag nog mest varit med gamla vänner från murgån, wilma, vickan , olivia, johanna och alva :)
hehe de har varit asroligt, men säg nån gång man har tråkigt med dom ?:)
och de va disco i fredags i andersberg, haha det sög. eller de va ganska dålig musik och typ inge folk alls, och vet ni ? brandlarmet gick :o ! så brandsaken kom ,men de va nog för de va så jävla hett där inne :p
men nu orkar jag inte skriva nå mer, tror nog att jag ska  gå in för jag vill verkligen kolla på one tree hill!!
eller kanske jag ska ge de ett försök att kolla ute här igen? de är ju faktiskt ganska skönt. det steker sönder på mina ben!

men jag tror jag ska börja blogga igen, hehe vi får se :)
och de kankse kommer nå bilder från lovet nu, knäpper ju knappt nå kort!
har igentligen så himla mkt mer att skriva , men får fortsätta sen, orkar inte nu.
pussshej!