2010-10-31 | 02:16:12

03:16

jag lanar men jag ska sova nu
hörs
och kl är igentligen 3 men alla klockor har ställts bakåt en timmme vad äre för fel ? :o
2010-10-30 | 14:21:22

you can be yourself with me, i'll take you as you are

tjena :)
pappa väckte mig vid halvtolv, då gick jag upp till moas säng och kolla på tv med henne, snuttan! ♥
men aja,  idag ska jag va med johanna, vi ska ut och äta ikväll sen hittar vi väl på nått roligt :)
smsa/ring om ni vill träffas !

hehe men jag sitter bara i bh och trosor , så ska väl börja platta håret nu, sen leta efter mitt smink som lyckligtvis är borta, sUGER ?
hehe, men upptaderar väl ikväll eller nått.. skrev ett aslångt inlägg innan det här men jag tröck på nån knappt så hela skiten stängdes ner så orkar inte skriva nå mer.. haha

men gårdagens outfit

sen sluta vi skolan med gympa, så jag åkte hem och duscha och bytte linne till de här, haha


och sen är jag lite efterbliven, men när jag praoa på lasses fick jag göra den här tårtan! :)


hörshejpusshej

lägger väl ut en bild på min pudding också, grrrrrr så snygg!

2010-10-30 | 00:33:43

inte på humör

ingen lust att blogga just nu, så dagens outfit kommer imorn.
hörs
2010-10-29 | 19:04:02

snabbis

tjena, hinner inte upptadera nu för jag ska hem till olivia,
outfit och sånt kommer ikvälll ,
hörshejpusshej
2010-10-29 | 08:48:51

ingen rubrikkkk

SKÄGGBAJS ALVA
heheh sitter och har eget arbete, ska snart läsaaaa och sova lite , sov över idag .. vakna typ tio i åtta, bra sara (y)!
men aja jag kanske bloggar sen, orkar fan inte nuee är för trött :)
hörshejpusshej


You smile, I smile
2010-10-28 | 21:58:06

magont..

härlig promenad, träffat agri och umgåts med han och guldwilma.. ;)
haha men hade sån jävla magont så pappa fick hämta mig och wilma, kunde fan inte ens gå.. hehe.

men sista dagen i skolan sen jävlar äre höstlov, SKITNAJS
hörshejpusshej

2010-10-28 | 19:14:15

promenad om 16 minuter så HÖRS

hej!
har nyss gjort milkshake, skitgod, ska ut och gå om en timme och behövde lite energi! ;)
aja kommer väl lite bilder måste börja fixa mig om jag ska ut och gå :)


dagens outfit

mjölk, vaniljglass och oboy

skitgottt!

kanske bloggar ikväll, vi får väl se. men annars bloggar jag imorn på rasten, hörshejpusshej


jag älskar dig älskling
2010-10-28 | 11:19:12

tårar bara faller..

hey snyggingar!
har no nu och vet inte riktigt vad jag ska göra för jag hittar inte så mycket information, hehe.
men emma och jag sitter i soffan och typ grinar för jag hittade en skithemsk blogg, en 8åring som dog i canser för två dagar sen och hon var 5 år när hon  fick det.. åh fyfan vad mina tårar rann, när jag ska hem ska jag läsa hela bloggen och det är sen typ tre år tillbaka..
det är skithemskt och jag är så jävla svag för sånt där vilket är jobbigt ju.
menmen , back to life. måste leta på jävligt mycket mer nu om Isaac Newton, ska ha redovisning v46 så nu äre väl bara att köra på, heheh.
hörshejpusshej

you make my day
2010-10-27 | 21:45:44

alva hörnfeldt !!

tjena :)
har plugga typ hela dagen med alva, gick lite frammåt :)
så prov imorn, taggar inte det precis..
haha men jag har inte tid att blogga eftersom jag måste läsa igenom till provet, så bloggning blir det imorn på rasten, självklart får ni en bild på hur jag såg ut idag, men hade jackan på mig tänkte inte på de, haha  fast ni får inte det för min dator laggar sönder !
ni får det imorn istället, lite random bild för att ersätta den,
hare braaa PUSS
2010-10-27 | 11:52:41

hungry girl

hej, har lunch om tio minuter, är skit hungrig så äre bajs till mat, SUGER
men aja kan inte blogga, bloggar när jag kommer hem
PUSSSSSSS
DU ÄR DEN SOM GÖR MIN DAG BABYYYYYYY
2010-10-27 | 09:45:26

byta skola ?

hej :)
sitter här med robin, idag också. haha
själv funderar jag starkt på att byta skola, fast jag inte får för mamma..
men assååå, det här suger, kommer inte orka gå till skolan om jag måste fortsätta eftersom jag inte ens gillar skolan, men det blir väl som det blir antar jag, hoppas iaf jag kan byta tillbaka så jag kommer tillbaka me mina gamla vänner, dom enda jag umgås med just nu ju, och det kommer väl vara så också antar jag.
men nog om det, idag ska jag ju som sakt fika med wilma, sen ska jag va med alva och plugga för jag fick reda på att provet var imorn, skithärligt! :)
ni får en gammal bild på mig och felicia, vet fan inte varför men endå, haha :)
snyggingen min
2010-10-26 | 21:37:08

prommis

hej :)
nyss kommit hem från en promenad med wilmis, pratade om en hel del och det var ju jävligt skönt :)
imorn ska jag även ta en fika med den bruden och snacka lite mer, ashärligt!
men jag har ju prov imorn, så jag har inte tid att sitta här.. haha och provet kommer väl gå som det går, men nu ska jag skärpa mig på riktigt :)
men nu får ni en COOL outfit på mig idag, haha jag är så jävla snygg! ( dock inte seriös )
moas skidbyxor, vitt linne ( ginatricot ) , skinnjacka ( veromoda tror jag ) halsduk ( kappahl tror jag också )
hahaaaa :)
men jag bloggar imorn, hörshejpusshej


älskar
2010-10-26 | 14:07:09

jb älskling

åh det är helt sjukt, jag älskar justin bieber så jävla mycket, sitter och lyssnar på han och kollar på bilder, kan inte sluta kolla, han är så jävla fin, så jävla fin !
åhhhhh jag börjar till och med grina..
åh, fyfan va jag skulle döda för att få han !
2010-10-26 | 10:18:05

i skolan med robin! :)

tjena! :)
sitter här med robin, vi dunkar musik och jobbar med no :)
'
gammal bild sen i sommmras :)
haha brudar kommer ni ihåg när det där va.. ? ;)
2010-10-25 | 19:31:20

ny header

sådär ja!
hah jag klippte ut han riktigt fult och det blev helt cp, men det får duga ett tag nu :)
ska plugga sen ska jag ut och gå med wilma, behövs ja!!
men kanske bloggar lite mer ikväll, ska iaf börja blogga nu igen, och ska inte sluta sådär som jag gjorde.. haha sällan jag säger det.. ;)
aja måste dra nu, puss på min snygging på headern!
tänkte ha den först, men nu blev de som de blev :)
2010-10-25 | 09:53:14

felicias fel!

haha eftersom alla dampar loss på mig så fortsätter jag väl blogga då,
felicia är en av dom, hon skrek till mig så hela skolan hörde, haha pinsamt
men har spanska så upptadrerar på lunchrasten , pussen
2010-10-20 | 16:41:59

sitter på bussen nu med alva :), vi ska ti...

sitter på bussen nu med alva :), vi ska till gävle och kika lite :) Men upptaderar när jag kommer hem, puss

2010-10-19 | 21:19:41

JAG ÄLSKAR MIN BÄSTAVÄN

hej, min dag tillbringades med alva min bästavän.
vi bada hos henne, i badkaret, lite trångt men hur kul som helst:d
haha vet fan inte hur mitt hår kan va så jävla fett nu, har ju nyss duschat :o
men nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret igen då (y)

kolla alvas blogg för mer :D http://aalvahrnfeldt.blogg.se ,
och jag älskar dig alva!!

bild i repris men endå ;)

2010-10-18 | 15:45:52

med bästavän

tjena :)
sluta kl ett idag, skulle igentligen slutat tre, skitskönt ju, haha :)
men de va för de va så dåligt med folk..
men jag fick göra mackor och sallader :D

men nu är jag med alva, vi typ dunkar med musik och har kul :)

nu ska jag väl göra nått med henne, men blogggar mer ikväll,
puss

2010-10-17 | 18:29:39

sötis!



sånt här älskar jag, blir verkligen skitglad av sånt !
tack så mycket :)
men varför va anonym och inte skriva naaaaamn ? :(

2010-10-17 | 18:26:38

hiss & diss

förlåt för att jag är så dålig på att upptadera, men idag har jag inte haft tid.

gick upp tjugo i åtta, fixa mig & åt en banan, sen skjutsa pappa mig till kyrkan vid jenvallen, va där med konfan, och fyfan va hemskt det var, tänker inte gå in på det börjar väl bara grina då.. :o
men efter det så åkte jag , johanna & alva och träffa rasmus, sen åkte vi hem till alva och kika på eva & adam, äger!
imorgon ska jag vara med jakob, fast först har jag ju prao..
8-15 på lasses kondotori, haha äger! :)

men nu kommer det HISS & DISS!

hissar!

det är en skitsöt färg, dock en liten flaska, men nagellacket håller länge på naglarna så stor hiss på den!

dissar
små skitungar som tror att dom är nått. det är en tjej som sa att jag var feg för att jag inte peckade fuck you till henne på stan när jag  gick med min mamma , men jag såg henne inte ens.. + att nästa gång jag såg henne så försökte jag stanna henne för att prata med henne, så skriver hon till mig på facebook : va feg du är att gå på min syster?
men vilken jävla syster ? hon har inte ens en syster, också skyller hon ifrån sig på sina vänner, hon säger att den som skrev det där med peka fuck you var hennes kompis, men eller hur..
sånt dissar jag hårt för jag hatar sånt!


Men nu ska jag över till min granne för han fyller år idag, hehe.
vet inte om jag upptaderar nå mer ikväll för det blir tidig kväller för mig, men vi hörs hej puss hej!

2010-10-16 | 18:39:09

VECKANS BLOGG BLEV...

felicias!


så för att komma till bloggen, klicka på bilden!

2010-10-16 | 13:45:35

SNABBIS!

en väldigt snabbis,
har nyss vart och simmat, ska städa nu , sen kolla på moas match, sen käka, sen handla, sen hockey.

snabbbild på dagens outfit,

2010-10-15 | 22:31:17

godnatt

... hörs imorn, nu blire sängen, sen upp tidigt för att städa och på kvällen blire hockeymatch med Anni & hennes kompis ! :)


PUSS

ÄVEN SISTA CHANSEN ATT RÖSTA, NÅN GÅNG UNDER MORGONDAGEN SÅ VÄLJS VINNAREN UT.

http://sarajonsson.webblogg.se/2010/october/dags-att-rosta-pa-veckans-blogg.html

2010-10-15 | 14:53:12

med patricia!

Hej :), sitter på jogge med patte, ska snart va med alva :)
det snöa för ett tagsen, ascoolt ju, och patricia den jävla coolingen har käkat snö för första gången iår. så jävla coolt ! ;)
men jag KANSKE upptaderar sen,hörs puss hej !
OOCH GLÖMMM INTEATTT RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG
och vi är så jävla snyggga ,patte min lilla älskling
2010-10-15 | 09:41:09

look in my eyes and say that you love me

hej :)
sitter här med min finaste ängel felicia :)
vi börjar om tio min, och jag har inge ork att blogga, kanske att jag lägger in ett till inlägg ikväll, min dag ska iaf spenderas med alva & träffa min ängel.
vi höres.
PUSS
2010-10-14 | 19:56:58

hjälp gustav! :)

glöm inte att rösta på min kompis gustav som är med i Melodifestivalens för-tävling webbjokern. skicka sms till nummret 72211 och skriv "160". smset kostar 3,60, och man kan rösta upp till 100 gånger! både han, jag & alla hans vänner skulle uppskatttta om ni hjälpte till :)

Bidraget kan höras på hans hemsida, och gö gärna reklam för han på bloggen / facebook / twitter och bland vänner!
http://gmxmusic.se/ . där är hans sida , så hjälp gärna till!

puss.

OCH RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG OCKSÅ!

2010-10-14 | 18:50:57

DAGS ATT RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG

jag har lite regler, man kan får bara rösta en gång, eftersom jag kan se IP-adressen så ser jag om ni röstat mer än en gång. och om ni har gjort det och röstat på olika så gills ingen av de! :)
men sätt igång och rösta, imorgonkväll blir det svar, och om det inte är tillräckligt lottar jag ut ( vilket jag tror de kommer hända ), men man får rösta på sig själv :)
http://lindarizberg.blogg.se/
http://ebbalindholms.blogg.se/
http://linnearustemi.blogg.se/
http://elinaaviolaa.blogg.se/
http://patriciaerssonn.bloggplatsen.se/
http://wilmasorlien.blogg.se/
http://aalvahrnfeldt.blogg.se/
http://annajosefinahrlin.blogg.se/
http://sofipousette.blogg.se/
http://miabroman.blogg.se/
http://ffeliciamaria.blogg.se/
http://llinehhill.blogg.se/
2010-10-14 | 18:05:53

grattis min kära

jag älskar dig mamma, och kommer alltid göra det!
men nu har morfar & farmor&farfar komma, hehe.
jag har nyss käkat på donken också, fettostyle (y)
hehe men nu får ni outfits,  mer bloggning blir det väl ikväll :)
gårdagens outfit, lite småskön så här ;)
dagens outfit,
och hur jag ser ut just nu. ignorera shampoot och balsamet, haha

men vi höres! PUSS
2010-10-14 | 09:35:20

jag suger

hej.
haft möte nu på morgonen så börja halv, hehe kul att jag suger så mycket att jag måste gå på extra engelska, braaaa sara.. (y)
men har rast nu, måste skriva klart en sak, så upptaderar när jag kommer hem,
puss
2010-10-13 | 22:15:51

dålig jag är

hej :) jag skulle bloggat ikväll men hann inte, förlåt. imorgon blir det dagens outfit och morgondagens outfit, och min kära mamma fyller år imorgon! berättar mer om dagen idag och dagen imorgon imorgon, haha det där blev fel, men måste sova nu, ska upp tidigt och gratta mammsen . hörs imorgon! PUSS
2010-10-13 | 12:43:55

majablåval & sarasälpung

http://sarajonsson.webblogg.se/2010/october/veckans-blogg.html - veckans blogg
men nu sitter jag här med maja blåval :)
vi har bara två lektioner kvar , super härligt :):):):):):):)
vi lyssnar på gubben i lådan och carola :D haha
men aja bloggar när jag kommer hem om jag hinner , annars ikväll :)
PUSS
HAHAHAH JOEL, HAHA
SNYGGINGAR
NE NU FÅR DE VA NOG, OCH JAG RITAR SÅ JÄVLA SNYGGGGT
2010-10-13 | 09:42:26

in schoooool

hej! :)
sitter här med maja & felicia, fast felicia försvann :)
slutar tio över tre , ska hem och ut med hunden då, käka nått sen åka ner på stan för att köpa present till min moder som fyller år imorgon :)
ska simma efter det också med min kära syster.
men nu ska jag göra ett videoinlägg med felicia, så vi hörs!
puss, och  ni får lite bilder :D
2010-10-12 | 21:07:46

nyduschad tjej

tjena! :D

har nyss käkat, ska stänga av datorn nu för att städa och sen blir det tidig kväller.
kan behövas för jag är väldigt trött, har ätit som en jude, var skit hungrig!

men här får ni dagens outfit :)
2010-10-12 | 18:59:59

JAG ÄLSKAR LIVET OCH ÄR SÅ GLAD ÖVER VEM JAG ÄR.

hej!
jag älskar livet, det är de bästa som finns.
jag mår så jävla toppen!
åhhhh! ska ner & springa på springbandet, dunka jävligt högmusik och bara njuta!
sen ska jag städa mitt rum & äta.
ska sluta äta massa skit på vardagar, godis och sånt ska jag äta på lördagar ( måste kunna unna sig ibland? )
ÅH.
fyfan vad jag är glad!
en sak som nerstämmer mig är skolan, kerstin hade ringt hem och sakt att jag inte skötte mig och inte hängde med, men det är väl inte sant? jag är med på varenda lektion och försöker förstå så himla bra, men jag ska väl göra ännu bättre ifrån, ska visa vem jag är!

och mitt självförtroéndet är på topp också, visst jag är inte perfekt, jag ser inte bra ut på många sätt, men jag trivs med den jag är, och om ni har problem med det kan ni ju lika gärna skita i mig.
alla är perfekta på sitt egna sätt, och alla har nått som man inte är nöjd med, men man får väl göra sitt bästa istället för att ge upp!
va nöjd med er själva , för det finns ingen som är som dig!

men nu väntar en skön springtur på mig, så vi höres!

puuss!
2010-10-12 | 17:46:44

olivia har gjort en blogg!

hej :)
sitter här med mina tokar olivia & wilma.

tänkte tipsa er om olivias blogg, har gjort en blogg åt henne nu också :)
http://www.oliviavikstrom.blogg.se , sötisen min :)
och nu har ju både hon och wilma lika design som mig, men jag ska göra ny snart så haha vem bryr sig? ;)

men jag ska snart dra mig hem med olivia för att käka, jag är jättehungrig! :)
ikväll bloggar jag med , lovar :)

pusss :*
2010-10-12 | 12:29:40

onödigt inlägg

hej :)
sitter i skolan med emma och linn, vi lyssnar på nån söt låt :)
haha jag slutar tre, ska va m alva & johanna , dom praoar så tror dom slutar fyra, ska väl hem och käka en macka eller nåttt för det var hur äcklig mat som helst, haha.
mennnn ni kan ju höra av er om ni vill träffas.
puss :*
och glömmm inte veckans blogg! :)
2010-10-12 | 11:00:00

fea and me :*:*:*:*:*

ta de inte så seriöst :)
2010-10-11 | 21:41:16

VECKANS BLOGG

har inte gjort speciellt mycket idag, legat och myst till massa filmer bara, haha jag har världens ointressantaste blogg, i knowwwww!
därför tänkte jag fixa en liten tävling.
veckans blogg.
vinnaren utses på torsdag eller fredag!

så anmäl er med namn och bloggadress! :)

2010-10-11 | 09:18:32

såååååååå inte bra

tjena :)
jag har svenska nu, och ska plugga på rasten till provet
men jag är en skapligt sliten tjej nu alltsååå
inte mobbbas.
2010-10-10 | 22:56:55

jag är så dum

jag lovar er att upptadera men gör det inte, förlåt.. ligger och ska sova nu, men imorgon efter skolan lovar jag, och då blir det lite bilder också! men måste sova för imorgon ska jag ha prov.. -.- men mia älskling, jag saknar dig också! vi måste träffas och sova nån dag, inget slår vårat minne påväg hem till dig i järbo, HAHA. puss på dig pullan <3
2010-10-10 | 14:31:01

förlåtttttttttt

förlåt för jag inte har upptadera, men sov hos alva igår & slocknade av på soffan, måste plugga nu, sen ska vi ner på stan, smsa om ni vill träffas, OCH UPPTADERAR IKVÄLL , LOVAR


och jag älskar min gobit så himla mycket
2010-10-09 | 12:27:35

sitter i värmen på badhuset, skitskönt....

sitter i värmen på badhuset, skitskönt. nu ska jag vänta på att mamma, pappa och moa ska simma klart, dom ska väl simma i typ en och en halv timme, dåligt jobbigt :), men jag skulle lätt vart med om jag inte hade mens ! Vi ska käka efter dom har simma klart, monrose (stavas?). Men nu ska jag läsa lite så bloggar mer när jag kommer hem, puss :)

2010-10-09 | 00:40:18

minnen du gav, är det sista jag har

ligger i sängen och lyssnar på musik, ska väl sova snart. imorgon ska jag äta ute med familjen, sen blir det filmmys med lite folk eller en speciell person, får väl se.. , men bloggar imorgon efter jag duschat, puss & godnatt !
2010-10-08 | 22:18:03

wilma har skaffat blogg!

hej kära bloggläsare! :)

tänkte tipsa er om min bästaväns nya blogg :)

wilma har skaffat blogg, vi har kännt varandra sen dagistider och hon är världens underbaraste :)
vill aldrig förlora dig hjärtat!

http://wilmasorlien.blogg.se,

och hon har exakt lika design som mig, hon ska fiXa en ny snart, detta är ju bara en början! :)

menmen, ni borde kollla denna underbaras blogg, för vem vill inte veta vad en sån snygg brud som henne gör på vardagarna osv..? ;)

en bild på oss alla tre :)
2010-10-08 | 20:38:38

hos olivia!

nu sitter jag här hos olivia & wilma, skulle igentligen ut ikväll men så blev det inte.
istället är jag med mina mysiga vänner och bakar bullar! det var det jättelängesen man åt, skitgott ju! :)
men ni får tre bilder på mig nu, för jag är så himla snäll! :)
ska fixa én blogg åt min söta wilma nu också, såå kanske upptaderar när jag kommer hem ikväll.



och en jättefin bild på olivia & miig! :)


puss
2010-10-08 | 16:15:18

one of us

jag är på grymt dåligt humör så orkar inte blogga, får se om jag bloggar ikväll

men nu ska jag kolla på film, hejdå
2010-10-08 | 08:34:02

irreterad så det smäller om det...

börjar med att moa hade ner min plattång så den typ gick sönder ännu mer, sen när jag fixar mig så drar jag ett mascara sträck över hela ögat, när jag skulle cykla till skolan, va vid typ norra får man punka!!!!!!! igen även! jag hoppas jag slipper cykla på den där skitcykeln nu , hatar att gåå! det kokar i mig, sen äre jävla p12or, 97or alltså som cyklar över hela jävla vägen, man ba hallllå äger ni allt det här eller ? så jävla irreterande!
men nu har jag eget arbete. ska plugga till hemkunskapsprovet, slutar kl 12 idag, så ska äta lite mat sen ska jag åka till mammas jobb och plugga där, hon slutar kl 1 så jag ska plugga tills hon slutar sen fixa bankkort, och hur fan tror ni det kommer gå nu med min turdag? dom kommer säkert säga att jag är för kort för att ha ett eller nått, ÅÅÅÅÅÅÅÅH
2010-10-07 | 14:54:15

plugg

hej, måste plugga så har inte tid att blogga nu, men ni får en outfit bild.
så jävla snyggt, fast nä
2010-10-07 | 12:35:23

you smile, i smile

tjenare :)
sitter på golvet här i skolan nu, kan spy på vädret :)
men jag så lyckad som jag är spillde ut mitt glas med mjölk över hela golvet & bordet, var ju inte de mysigaste av allt.. ;) haha men idag blire plugga som vanligt, sen ska jag ju hem & plugga , och träffa alva, är ett måste! :D
haha mennn nu får ni en jävligt söt bild :D
2010-10-07 | 09:45:14

alva hörnfeldt, min ängel utan vingar

jag vill föklara, hur mycket jag älskar dig, och hur gärna jag bara vill slå till dig när vi tjafsar, och hur många tårar jag fällt för dig, hur många gånger jag skrattat tills de gör ont i magen, hur jävla mycket jag saknar dig när vi inte träffas, hur mycket jag ALDRIG vill förlora dig, hur många minnen du och jag har, och hur jävla mycket mer tid jag vill spendera med dig.
alva, du & jag blev bästavänner i trean typ, och nu går vi i åttan & vi är fortfarande bästavänner.
det började med att du & olivia bråkade så jävla hårt, att du hittade en ny kompis, som lyckligtvis var jag. vi började umgås och ett tag tog du till och med mig före olivia, fast ni hade kännt varann hela livet..
men nu är det inte så mer, nu umgås vi alla med alla, vi har kul tillsamams och skapar nya minnen.
jag älskar dig vännen, och jag kommer alltid finnas för dig, det ska du veta.
kommer du ihåg när din råtta dog ? när vi skulle ha begravning för den på din gård, jag grinade så jävla mycket, bara för du var ledsen.
jag blir ledsen av att se dig ledsen, och alla gånger i sexan, när vi satt där uppe iden där läskiga trappen och höll om varandra för vi var ledsen, sånt saknar jag, men det är iaf saker jag aldrig kommer glömma!
det är väl så att alla växer ifrån varandra nån gång,men du & jag kommer aldrig göra det hoppas jag, du är det bästa jag har och vill aldrigaldrigaldrig förlora dig gumman, krya på dig om du fortfarande är sjuk, måste träffa dig snart älskling!
jag gör allt för dig hjärtat, lämnar du mig lämnar jag allt, älskar dig så jävla mycket bästavän. ♥
2010-10-07 | 08:47:28

väädret suger, eller ?

HEJ
sitter i skolan och är sjukt irreterad på vädret, seriöst vad äre här för skitväääder ? dygnsur blev man när man cykla till skolan, så idag äre mjukiskläder som gäller.
mjukisbyxor ,linne & en kofta, älskar det! :)
outfit bild kommer när jag kommer hem, nu ska jag fortsätta jobba, och efterskolan blire plugg och plugg och mer plugg, hate it!
jobbar med denna brud nu! :)
2010-10-06 | 23:12:07

du betyder mycket fast jag inte vill det

nu ska jag lägga mig och lyssna på musik, fy vad jag ångrar det jag gjorde idag.. men upptaderar imorgon, puss
2010-10-06 | 16:14:08

vi hör ihop, precis som solen & månen.

HEJ :)
var nyss ute och gick med eddie & har ätit en toast, det får bli min kvällsmat idag, mamma skulle göra potatisbullar men det är inte min favorit precis.. :)
men jag sitter vid skoldatorn för jag måste plugga, det suger så himla hårt, menmen det här provet är viktigt, faktiskt jätte viktigt eftersom det är hemkunskap & det är mat och sånt jag vill hålla på med när jag blir stor ( iaf vad jag vill nu ),
outfit
och lite bilder från dagen idag!
älskar dig
hahaha, mer bilder kommer upp på felicias blogg ikväll hoppas jag! :)

men här är också en outfit bild på gårdagens outfit ! :)
ÄLSKAR DIG <3
OCH JA, JAG BJUDER
2010-10-06 | 09:48:44

dålig upptadering, ska ändra på det !

Hej :)
jag ska börja blogga igen nu, på riktigt haha! :)
men sitter just nu i skolan, ska hem slutar tio över tre, suger!
men ska hem och plugga, har hkprov på måndag.
ikväll ska jag iaf vara med hampus, vi ska va hemma hos han så vi får väl se vad vi hittar på, blir väl film eller nått, haha
men igår va jag iaf med gabbe, alva & jacke en stund..
vi kollade på film hemma hos mig, men sen stack jag till norra för att träffa min saknade lilla sebbo, och han va med hampus, vi typ pratade och så, gabbe och alva va själv hemma hos mig, haha äckligt ju, vem vet vad dom gjorde? ;) haha nej jag skojar..
men de va skönt att träffa min bög iaf, i helgen ska jag umgås mer med han om han inte skulle till nåns stuga!
aja jag upptaderar efter skolan med outfit osv, kan inte skicka bilder till datorn just nu iaf för datorn har jättedamp, så det blir bara en snygging bild nu.. ;)
2010-10-05 | 10:28:24

uppppptadering to löök3

hej!!
nu upptaderar jag en gång för felicia klagar så mycket på miiig
så hej felicia nu gör jag det här för din skull :)
OCh GRATTIS  tiLL DIG OCH DIN ÄLSKLING :):):):):)
älskar dig löööke , du & jag igenom allt hoppas jag!  <3