2010-03-22 | 22:12:58

R.I.P!

vila i frid olivia, jag kände dig inte alls, men så som alla beskriver dig värkade du som en glad och snäll person
söt va du också, när jag läser allt som du gått igenom förstår jag inte hur du orkade med allting, du va värkligen en kämpe, hoppas du har det bra i himmlen!

förlåt för att jag inte har skrivit nått, men ska sluta blogga ett tag, ni kommer nog få reda på när jag börjar igen, kommer väl skriva nån gång ibland

SMSA OCH RING OM DE ÄR NÅTT SPECIELLT

2010-03-13 | 13:23:23

snabbis dårå :)

förlåt för jag inte skrev igår.
åkte hem från skolan, gick med hunden, duscha, fixa mig , käka sen mys med älskling
senare träffa vi tobbe, tåg tjugo i elva bussen från jonte.
+ att jag har tappat mitt busskort :)
men ska  va med jonte idag också, vi ska typ kolla på film ,och ut och gå har jag bestämt :)
skriver ikväll
pusshej

2010-03-11 | 16:47:36

jag är duktig!

hej :)
skolan va väl okej .
sista passet musik, - redovisning
hehe hemskt.
men när jag kom hem satt jag på datorn, och vet ni va jag börja tänka på?
att mitt rum ser förjävligt ut.
såå jag rev ner allting på sängen , och nu har jag städa för jävligt mycket, helt frivilligt!?
ska nog rensa mina kläder nu, måste visa mamma att jag behöver nya kläder ?;o
aja sen ska jag nog göra om mitt rum, finns inte så mycket att göra om.
men ska försöka ändra lite iaf.
skulle igentligen klippa mig också, men det blir på måndag istället , för jag ska färga håret och det hade hon inte tid med.
ska skala potatis nu
vi hörs väl sen !
2010-03-10 | 20:05:50

I wanna be all the world to u





hemsk dag igår
men tack till tobbe, som gjorde kvällen lite bättre iaf

heh idag vare friluftsdag, va med jolle, rasmus och andré , jävla sepe ungar alltså, vi gick runt sjön, jani ..
jag ramla två gånger, har nog några blåmärken på min rumpa, oh när vi skulle gå till pulkabacken ramla jag igen, jag är så jävla skillad :)
men sen åkte jag hem och duscha sen vare utvecklingssamtal. OMG säger jag bara.
kerstin tkr jag ska gå på extramatte innan vi har prov bara för jag har fått gjort ETT omprov ?
hon är sjuk, och jonas kan fan inte ens räkna, fan va förbannad jag blev
men jag orkar knappt bry mig om skolaan , fast vi har ju lite prov nästa vecka, shit
måste plugga snart
men vi hörs väl kankse då
 vad som än händer, älskar jag dig föralltid

dagens outfit

2010-03-08 | 21:21:56

morfar är bäst !

hello :)
idag vare skridskor som sista lektion, så morfar kom och hämta mig så vva jag med honom typ halva dagen, när jag kom dit käka vi glass , vi satt på altan, askönt i solen!
sen kolla vi på tv, jag somnade . när jag vakna vare mat, korvstroganoff eller vad det heter :)
när mamma kom och hämta mig va vi till mormor och sa hej, sen skulle hon spela korp så vi va till bowlinghallen och kolla på henne.
kom typ nyss hem.
sitter och väntar på att segajonte ska logga in på skype, vilket inte kommer hända. haha!
men redovisning imorgon ? SHIT måste plugga nu också
och vet ni ? jag gjorde 4 mål idag när vi spelabandy och jag rädda fan varenda mål ,och jag ramla inte en enda gång. jag är bäst
bäst !
nu blire väl plugga då
pusss
2010-03-07 | 22:12:25

snabbis

rolig dag
eller inte
eller, på morgonen träffade jag älskling, det va roligt. han har damp, men jag älskar honom lika mkt endå
aja
typ spela i gävle också, gick åt helvete
men måste sova nu
PUSSSS

och jag älskar min jonathane ferry mest av allt, två månader idag! ♥
2010-03-07 | 00:01:20

älskling

hej :)
jonte ringde och väckte mig typ, elva? men jag somna om men vakna sen igen.
aja satt hemma typ hela dagen och snacka med lilla sepe tobbe :)
sen gick jag ner och duscha och fixa mig sen tog jag sexbussen till älskling, fast vi gick hem till morfar, haha askul :)
sen gick vi till tobbe, fan vad jag hatar killar ibland alltså ;o ?!
dom tog min telefon så skicka dom typ asmånga bilder på mig till jonte, börja fan grina :o
aja tobbe är så sjukt rolig att jag kan ta livet av mig, och jonte är så sjukt dom och slår mig så jag kan ta livet av mig ;o..
men sen gick jag och jonte hem till jonte för tobbe skulle va med hans brud, men jag skulle typ hem direkt då såå vi hann inte göra så mycket
men har nyss kollat på bröllopsfotografen, asnice.
imorgon ska jag till gävle och spela , skulla igentligeen vart med älskling men han skulle typ va sarjvakt
men vi träfffas väl snart igen hoppas jag ;>
men nu ska jag typ gå och lägga mig, tror jag ska sova i moas säng inatt, omg va skönt ;o
hon är inte hemma, honsover hos hanna
hihi
pusshhhej
2010-03-05 | 21:42:01

tack för sjukt rolig kväll!

hej :)
fan vilken kväll igår
jag och emma gick ner till stan för de kom inte en buss förrään om typ tjugo min, sen käka vi på donken
sen gick vi kolla på lite kläder osv
vi mötte emma vid typ kvart i åtta, så tog vi tio i åtta bussen till estraden, fast först gick vi och köpte tuggumi :)
men ah vi stog och vänta på att dedär skulle börja i typ , jadu lite mindre än en timme ? mitt finger börja blöda för de va så jävla kallt, kunde fan inte dansa ibörjan :s
men de va ju lite folk på discot, det va kul :)
men jag gick med emma och emma på discot, men jag va med wilma, johanna och alva typ där ganska mkt, sen sluta det med att maja gick med oss också
men när emmas mamma skulle skjutsa mig och emma till stan va vi fyra i baksätet så vi blev tagen av polisen ;s
 heh , men jag och emma satt i typ en timme och vänta på bussen på stan, haha asmkt fulla människor, men de va ganska kul, men ja tror ni de kom nån jävla buss då ?
typ tjugo i tre börja vi gå hem mot emma, sen typ när vi va alldeles vid henne såg vi att de va nån typ hundra m bakom oss som gick efter oss, så vi börja springa, då vände han, asäckligt!
men jag vet inte när vi somna, för vi kolla lite på en film också, filmen va så jävla äcklig att jag inte kunna kolla nå mer, och hade svårt att sova också.
men vi vakna halv tre idag iaf, vi typ käka en macka sen packa jag ihop och sminka mig
sen gick jag till bussen
när jag kom hem fixa jag mig lite sen skulle vi åka ner på stan och käka på nån resturang med mormor
nu sitter jag och väntar på wilma och vickan och snackar med älskling
men nu skulle han dra, och jag tror dom inte kommer komma. men vi får väl se.
men jag ska nnog lägga mig tidigt idag , eller a kommer inte somna så jag ska väl kolla på några filmer.
har isolera mig i mitt rum med jävla mkt tända ljus och högmusik
skönt det är att va själv ibland..
pusss
och förlåt att det sällan kommer upp nå bilder på bloggen, jag ska ändra mig
jag lovar !
2010-03-04 | 12:03:15

jag äe tröttttt

hej :)
förlåt för att jag inte skrev igårkväll, men jag har en anledning till det!
igår när jag och emma skulle gå av bussen klicka jag på stopp för sent så busschafören blev asarg ! haha jag dog, och vi stanna mitt uppe i skogen så vi gick på värsta bilvägen , också stanna en tant och fråga om vi vela ha skjuts ,haha scary! men a sen gick vi ute och vänta på svar av robin i en halvtimme för vi hitta inte hem till honom, så jävla kallllllt !
men när vi kom hem va både jag och emma astrött, så vi kolla på film, och jag orkade inte skriva.
hehe , i tisdags va jag med älskling, ahhhdu vi gjorde typ ingenting, eller jo men alltså , skitsammma :)
ahhh men ikväll blire disco med emma och emma. asnniiiiiice
men jag kan knappt skriva på den här datorn den är läskig, skriver ikväll eller imorgon :)
puss
MIN FINASTE EMMAA
2010-03-03 | 21:45:39

hos emmaälskling!

hej ;)
sitter hos lilla emma nu, sover här inatt, och imorgon natt
men jag ska dra ut och träffa några nu
skriver ikväll
puss
2010-03-01 | 13:09:11

saknar mina brudar!

hej ! :)
det gick åt helvete i bollnäs, fyfan.
jag tänker inte sluta
för en viss elin fick mig att tänka efter angående bowlingen
tack elin , jag älskar dig också!
men igår va jag kalle och jocke, sen gick vi och mötte david och jonte, dom va typ här till tolv sen gick jag och la mig
hehe askul vare iaf, fast dom gjorde mig så irreterad så jadu , de va helt sjukt.
men aa sen stängde dom in mig och jonte i mmin gaderob ? ;o dom trodde seriöst att vi skulle typ knulla sönder i min gaderob när dom va där ? haha!
men aja jocke kommer snart hit, senare ska vi till jonteee
asnice typråå
 men aaa
hehe snackar med tobbe nu, och han suger på att sjunga, HAHA han är så sjukt rolig, han tror att han är bäst
och nu fick han damp nu
HAHA
hehe
men nu ska jag fixa mig
ni får hare bra
hehe pusshej'